• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Ik ben Jonathan, zeg maar Jonah," Legt hij uit. "Eeuuhm, weet jij al wat je doet met Freya's plan?" Ik trek één wenkbrauw op en kijk hem aan.
    "Freya's plan?" Herhaal ik zijn woorden. Noëmi wil een opstand beramen en wat wil Freya? De spelen zijn raarder dan ik ooit heb kunnen denken.

    Jonathan Walker || district 11
    ' moet je even aan freya vragen.' zeg ik omdat ik het zelf ook niet helemaal begrijp.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Het reist blijkbaar snel, van wie heb je het gehoord?' vroeg ik me af.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Moet je aan Freya vragen," Zegt hij. Ik zucht even. Hij zegt dat er een plan is, maar kan het niet vertellen?
    "Het reist blijkbaar snel, van wie heb je het gehoord?" Zegt Freya. Ik begrijp haar niet helemaal.
    "Ik eh," Moet ik vertellen dat ik bij Noëmi ben geweest? Nee. "Laat maar," Mompel ik.
    "Vertel eens over je plan, ik weet niks," Zeg ik eerlijk. Het is waar.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Het is best eenvoudig, niets geniaals hoor. We verenigen de districten tegen het Capitool, dus we beginnen hier, waar alle districten samen zijn! Als we niet meer aanvallen en samenblijven, kunnen ze geen grote rampen op ons afsturen, want dan zijn we allemaal dood en is er geen winnaar. We willen uit de arena, dus heb ik een signaal gestuurd. Simpel, daarna zorgen we voor een plek om de boel te coördineren.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Boewap, ik kom even zeggen dat ik morgen naar Nijmegen ben met mijn school en dat ik dan niet kan reageren^^
    -heb er btw he-le-maal geen zin in-]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:17 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik keek stomverbaasd op toen Steef wegliep.
    'Wat kreeg die nu weer?' deelde Fred mijn verbaasde mening. Ik haalde mijn schouders op en bereidde samen met Fred het eten.
    Toen het klaar was, nam ik een hap. 'Hmm,' mompelde ik. 'Wat zijn dat voor kruiden?'

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Het is best eenvoudig, niets geniaals hoor. We verenigen de districten tegen het Capitool, dus we beginnen hier, waar alle districten samen zijn! Als we niet meer aanvallen en samenblijven, kunnen ze geen grote rampen op ons afsturen, want dan zijn we allemaal dood en is er geen winnaar. We willen uit de arena, dus heb ik een signaal gestuurd. Simpel, daarna zorgen we voor een plek om de boel te coördineren," Ratelt ze aan één stuk door. Het lijkt heel erg op het plan van Noëmi, maar Freya's plan heeft alleen te maken met het Capitool. Noëmi wil ook het leven van de mensen verbeteren.
    "Oké," Zeg ik rustig. "Goed plan," Mompel ik.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Het is alleen de tactiek, de rest volgt nog wel... Maar het moet eens gedaan zijn met de onderdrukking, vooral in de hoge districten, ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik wil iemand anders aan het hoofd hebben...'
    Ik moest dringend met Luca praten, prive, ik was te kortzichtig, merkte ik nu ik het luidop opsomde.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Vraagje, worden de Beroeps ook nog bij de Opstand betrokken (ik dacht dat iemand het namelijk ging vragen) maar ik snap eigenlijk ook heel goed als die er niet bij betrokken worden]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Normaal wel, doe ik nu even, als jullie interesse hebben...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Citizen schreef:
    [Boewap, ik kom even zeggen dat ik morgen naar Nijmegen ben met mijn school en dat ik dan niet kan reageren^^
    -heb er btw he-le-maal geen zin in-]

    ( das niet lief ik woon in Nijmegen en Nijmegen is leuk hoor, gaan jullie naar het valkhof museum of gewoon door de stad lopen? Want valkhof is idd saai)

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 7:49 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ Ik heb wel interesse voor de beroeps alleen... ehh ja, het is een beetje moeilijk nu voor mij omdat ik met Des niet kan reageren want ik wacht op reactie van somebody en met Matthew heb ik iets gemist ;cc]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eigenlijk zou idd de drie beroeps samen online moeten hebben...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Drie beroeps, hoor ik daar dan ook bij?]