Ja dat is normaal. Op die leeftijd is het meestal niet echt serieus, dus dan ben je er ook snel overheen. Als ze hem leuk vind, laat haar. Ze zal er ooit wel achter komen dat een vriendje hebben zonder echt verliefd te zijn niks aan is.
Cloelia schreef:
(...)
+ ze weten nauwelijks wat verliefd zijn of een relatie inhoud, voor hun is het meer een soort bevestiging van vriendschap dan een echte relatie.
Inderdaad. Het zijn vaak ook maar simpele crushes en spanning, zodra het aangaat is de pret over en gaan ze snel weer uit elkaar om de volgende op te zoeken en het te herhalen.
Leite schreef: Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied.
This, + een vriendin van mij, had steeds een nieuw vriendje nadat ze het net met de andere uit had gemaakt, gelijk een dag of twee daarna had ze alweer een nieuwe ^^.
[ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:48 ]
stay safe because I like being alive at the same time as you
Ik vind niet dat je zo kan beoordelen. Als 13 jarig kind kan je al hevig verliefd zijn en waarom zou je gevoelens tegen gaan omdat het 'te jong' zou zijn. Vaak is het kalverliefde, maar dit is toch alleen maar leuk? Erger je er niet aan.
If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
Snor schreef:
Ik vind niet dat je zo kan beoordelen. Als 13 jarig kind kan je al hevig verliefd zijn en waarom zou je gevoelens tegen gaan omdat het 'te jong' zou zijn. Vaak is het kalverliefde, maar dit is toch alleen maar leuk? Erger je er niet aan.