• OMG OMG OMG !!!

OMG WARNING !!! Sarita maakt topic 50 aan !!!

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:17 ]

Wangster schreef:
    (...)

OMG ik wist het al gelijk maar ik vind persoonlijk niet dat dit topic over jou gaat.

OMG nee, maar wel over m'n ban

I loved you once,I love you still,I always have and I always will..

SixPackLover schreef:
    (...)

OMG nee, maar wel over m'n ban

OMG dat valt ook wel weer mee. Het ging denk ik 6 post over je ban. De rest ging over waarschuwingen van andere.

"Ignite, my love. Ignite."

Wangster schreef:
    (...)

OMG dat valt ook wel weer mee. Het ging denk ik 6 post over je ban. De rest ging over waarschuwingen van andere.

OMG ja maar dat komt dan weer door mijn ban, I know ver gezocht

OMG ja dan gaat alles wel over iedereen. Onderwerpen veranderen nu eenmaal in een gesprek. Zo gaat dat.

OMG haai (: Ik ging net naar dwarsfluitles en was vergeten me af te melden x'D

You always have a choice in life, it's sometimes just

OMG mijn PC is kut
    OMG nu staat hij precies aan, want hij maakt zo'n vervelend geluid maar tegelijk is er gewoon geen scherm, terwijl het lampje wel brandt

OMG dat is vaag, dat heb ik ook wel eens. En ik maar met de muis bewegen, bewegen, bewegen .. wil dat beeldscherm niet aan D: Moet ik de computer helemaal opnieuw opstarten! ;O

OMG ik ben er vandaag uitgestuurd met een verwijderingsbrief. --'. En ik durf het mijn ouders niet te vertellen.

OMG bwup.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

OMG, ik heb pannenkoeken gegeten.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Eloquentia schreef:
    OMG dat is vaag, dat heb ik ook wel eens. En ik maar met de muis bewegen, bewegen, bewegen .. wil dat beeldscherm niet aan D: Moet ik de computer helemaal opnieuw opstarten! ;O

OMG probleem is , als ik op de uitknop duw, gebeurt er niets. Hij blijft gewoon tegelijk aan en uit.Dus zit ik maar op de computer van beneden en wacht ik totdat de baterij plat is en dan ga ik het weer proberen. Alleen ik vrees dat hij tegen dat ik ga slapen nog niet uit gevallen zal zijn. Dus zal ik moete, in slaap vallen met zo'n stom zoemend geluid

Scandal schreef:
    OMG, ik heb pannenkoeken gegeten.

OMG ik wil ook!

Wangster schreef:
    OMG ik ben er vandaag uitgestuurd met een verwijderingsbrief. --'. En ik durf het mijn ouders niet te vertellen.

OMG begrijpelijk

SixPackLover schreef:
    (...)

OMG probleem is , als ik op de uitknop duw, gebeurt er niets. Hij blijft gewoon tegelijk aan en uit.Dus zit ik maar op de computer van beneden en wacht ik totdat de baterij plat is en dan ga ik het weer proberen. Alleen ik vrees dat hij tegen dat ik ga slapen nog niet uit gevallen zal zijn. Dus zal ik moete, in slaap vallen met zo'n stom zoemend geluid

OMG das vaag ;O

Wangster schreef:

OMG wat houdt die verwijderingsbrief precies in dan? ;O