• Ik kon mijn lachen niet inhouden toen ik dit zag;
    China censureert 3D-voorgevel Kate Winslet
    Mensen denken wel heel erg door in China..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ze maken dan zelf de meest perverse dingen...en dan denk ik van die geanimeerde seksueel getinte figuren en dan maken ze daarom een drama?

    De logica is ver te zoeken deze dagen:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ..Hahahahaha.
    Die reden :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anime en Manga is Japans, niet Chinees.
    En who cares? Laat die mensen doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik had ook echt zoiets van 'Duude..' toen ik dat voor het eerst hoorde.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik had laatst ook gehoord (op het journaal, geen flauw idee waarom het daarop kwam, maar dat zal wel) dat de beste masturbeerder (of hoe je het ook schrijft) in China woont... (Als het niet Japan was) Juist ja...


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat. De. Fuck.


    Food.

    Haha.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leannan schreef:
    Ze maken dan zelf de meest perverse dingen...en dan denk ik van die geanimeerde seksueel getinte figuren en dan maken ze daarom een drama?

    De logica is ver te zoeken deze dagen:W

    Tule schreef:
    Ik had laatst ook gehoord (op het journaal, geen flauw idee waarom het daarop kwam, maar dat zal wel) dat de beste masturbeerder (of hoe je het ook schrijft) in China woont... (Als het niet Japan was) Juist ja...


    Japan en Japan. Als het gestoord is en met sex te maken heeft: Japan. Als het raar is: Japan. Als het tentakels heeft: Japan. Als het een jongen is die lijkt op een mooi meisje: Duitsland.

    En ik ga die ene japanner inhalen! Ik ben beter :Y)

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:37 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Chinesen zijn lelek.


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Reached schreef:
    Ik had ook echt zoiets van 'Duude..' toen ik dat voor het eerst hoorde.


    Bad decisions make good stories.

    De reden van het censuur is tamelijk lachwekkend. “Door het levendige 3D-effect zijn we bang dat kijkers hun handen zullen uitsteken om te voelen en op deze manier het zicht van andere bioscoopgangers belemmeren. Om conflicten te voorkomen en een harmonieuze sfeer te creëren, hebben we besloten de naaktscenes te schrappen," luidt de officiële verklaring van SARFT (China's State Administration of Radio, Film and Television).


    LMFAO, hier moest ik echt het hardst om lachen :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Rooba schreef:
    ..Hahahahaha.
    Die reden :'D.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rare mensen daarzo hahaha xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bewijst maar weer eens dat China nog steeds communistischer is dan men dacht. En waarom ik dat zeg? omdat juist communistische landen altijd bij dingen als censuur vooraan staan te springen.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Bewijst maar weer eens dat China nog steeds communistischer is dan men dacht. En waarom ik dat zeg? omdat juist communistische landen altijd bij dingen als censuur vooraan staan te springen.


    Ehm... Sopa en ACTA alweer vergeten?



    Bovendien: In Frankrijk, Spanje en Duitsland worden tweets met het woord nazi niet toegelaten. Als je daarover wilt posten binnen die landen moet je via proxies gaan werken. Er staat een hele site vol tweets met nog veel meer dingen die verbannen zijn.

    Men censureert een heleboel dingen hier in Europa, zonder dat je het doorhebt. En dat is het gemene eraan. want de mensen in China en Noord Korea, die hebben tenminste hartstikke goed door dat ze gecensureerd en in de gaten worden gehouden.


    quidquid excusatio prandium pro