• Ik bedank graag vijf jongens voor het geven van deze geweldige vriendschappen. Wie had dat ooit gedacht, zo een close vrienden vinden op het internet? Ik alleszins niet, ik heb van niets spijt. En zal er altijd voor jullie zijn, ik zal jullie altijd steunen en naar jullie luisteren. Jullie zin te kostbaar om kwijt te spelen ook al beseffen jullie dat zelf niet. Ik hou van jullie met heel mijn hart. Bedankt voor alles, of gewoon om jullie zelf te zijn. <333

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:14 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Serieus ik heb nog maar 1 paragraaf geleerd en ik moet 2 hoofdstukken met beide 6 paragraven.
    skdfjkldjf ik haat dit. ughh ugh ugh


    What's so bad about being different?



    Dood.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OKE HAHAHA IK FAAL VANDAAG ECHT !
    mijn internet was blijkbaar afgezet op mijn pc zelf..
    eerst die val dan, dan had ik nog iets kleins met de klas en dan nu dit xd
    hahaha maar dus ik ga slapen, tot morgen schatjes <333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ugh, ik zou echt vaker in dit topic moeten komen, jullie zijn echt allemaal zo'n schatten van meisjes, zelfs al is het contact verwaterd, ik kan nog steeds met de meesten van jullie praten, en ik ben daar echt blij om, jullie kunnen dat ook altijd bij mij, jullie zijn echt geweldig. <3 (dit is Kato trouwens)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lanter schreef:
    ugh, ik zou echt vaker in dit topic moeten komen, jullie zijn echt allemaal zo'n schatten van meisjes, zelfs al is het contact verwaterd, ik kan nog steeds met de meesten van jullie praten, en ik ben daar echt blij om, jullie kunnen dat ook altijd bij mij, jullie zijn echt geweldig. <3 (dit is Kato trouwens)
    Ik weet nog wel, dat jij hier op het begin zo vaak was he, ik mis je soms echt gewoon want dan denk ik; Goh, Kato is hier niet meer en dan meh ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BenSelley schreef:
    OKE HAHAHA IK FAAL VANDAAG ECHT !
    mijn internet was blijkbaar afgezet op mijn pc zelf..
    eerst die val dan, dan had ik nog iets kleins met de klas en dan nu dit xd
    hahaha maar dus ik ga slapen, tot morgen schatjes <333333333
    SLAAP LEKKER LIEVERD. <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Lanter schreef:
    ugh, ik zou echt vaker in dit topic moeten komen, jullie zijn echt allemaal zo'n schatten van meisjes, zelfs al is het contact verwaterd, ik kan nog steeds met de meesten van jullie praten, en ik ben daar echt blij om, jullie kunnen dat ook altijd bij mij, jullie zijn echt geweldig. <3 (dit is Kato trouwens)


    Meh we missen je wel hooor <3
    We moeten gewoon blijven praten<3


    What's so bad about being different?

    Lanter schreef:
    ugh, ik zou echt vaker in dit topic moeten komen, jullie zijn echt allemaal zo'n schatten van meisjes, zelfs al is het contact verwaterd, ik kan nog steeds met de meesten van jullie praten, en ik ben daar echt blij om, jullie kunnen dat ook altijd bij mij, jullie zijn echt geweldig. <3 (dit is Kato trouwens)
    Kato? Ik mis je wel hoor ): je kan altijd wat bij me kwijt, als je ergens mee zit oke c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    bangniall schreef:
    (...)Ik weet nog wel, dat jij hier op het begin zo vaak was he, ik mis je soms echt gewoon want dan denk ik; Goh, Kato is hier niet meer en dan meh ):

    Ik zal vaker "aanwezig" proberen te zijn vanaf nu, help het me onthouden! Ik mis gewoon de sfeer e.d. En jullie zijn echt echt echt allemaal geweldig. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    forevertommo schreef:
    (...)

    Meh we missen je wel hooor <3
    We moeten gewoon blijven praten<3

    <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nutellaria schreef:
    (...)Kato? Ik mis je wel hoor ): je kan altijd wat bij me kwijt, als je ergens mee zit oke c:

    Ik mis jou ook, Marrit! D: en jij kan ook altijd bij mij terecht! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    OOOH KATO WAT EEN SCHATJE BEN JE, JE BENT HIER ALTIJD WELKOM HOOR !
    & OH MIJN GOD NU KAN IK NIET SLAPEN MIJN PA IS ACHTER EEN INBREKER


    i'm broken, do you hear me.

    haha, ik moet hier bijna om huilen. c: <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lanter schreef:
    ugh, ik zou echt vaker in dit topic moeten komen, jullie zijn echt allemaal zo'n schatten van meisjes, zelfs al is het contact verwaterd, ik kan nog steeds met de meesten van jullie praten, en ik ben daar echt blij om, jullie kunnen dat ook altijd bij mij, jullie zijn echt geweldig. <3 (dit is Kato trouwens)


    Katoooo (: <3 ik mis je hoor, meeh. Maar it doesn't matter. Je bent nog steeds een schat hoor.


    Remember when...

    Attracted schreef:
    (...)

    Katoooo (: <3 ik mis je hoor, meeh. Maar it doesn't matter. Je bent nog steeds een schat hoor.

    HESTERRRRRR, ik mis jou ook. ): <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."