• Ik bedank graag vijf jongens voor het geven van deze geweldige vriendschappen. Wie had dat ooit gedacht, zo een close vrienden vinden op het internet? Ik alleszins niet, ik heb van niets spijt. En zal er altijd voor jullie zijn, ik zal jullie altijd steunen en naar jullie luisteren. Jullie zin te kostbaar om kwijt te spelen ook al beseffen jullie dat zelf niet. Ik hou van jullie met heel mijn hart. Bedankt voor alles, of gewoon om jullie zelf te zijn. <333

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:14 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ben ook zo moe, bah.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik voel me ook echt niet lekker.


    en ik merk dat ik steeds vaker mijn mening over iets zeg.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    ik voel me ook echt niet lekker.


    en ik merk dat ik steeds vaker mijn mening over iets zeg.


    Dat is positief hoor, je moet ook voor jezelf opkomen ! niet dat ik dat vaak an of durf


    i'm broken, do you hear me.

    BenSelley schreef:
    (...)

    Dat is positief hoor, je moet ook voor jezelf opkomen ! niet dat ik dat vaak an of durf


    het gevolg is alleen dat sommige mensen dan wat sneller boos of pissig op je zijn. Achja als mensen niet tegen een mening kunnen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Je hebt toch recht om je eigen mening te zeggen. Iedereen denkt ergens anders over en ja (:
    Je mening uite is juist goed (:


    What's so bad about being different?

    HazzCurls schreef:
    (...)

    het gevolg is alleen dat sommige mensen dan wat sneller boos of pissig op je zijn. Achja als mensen niet tegen een mening kunnen.


    Dat is waar! Haha


    i'm broken, do you hear me.

    Ik heb iets genant meegemaakt xd
    We waren met school opde heide en ik was belachelijk aan het doen -zo springen en je voeten tikken- eten viel ik en zag heel lijn broekgroen en lachteiedereen me uit xd


    i'm broken, do you hear me.

    En toen viel ik en zag heel mijn broek groen en lachte iedereen me uit *

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 20:36 ]


    i'm broken, do you hear me.

    HAHAHAHAHA CHELSEA ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik had ook iets joh.

    We zaten bij CKV en moesten dingen inkleuren. Ik zei zo; Jezus, ik heb geen zin meer in dat kut inkleuren.
    Toen begonnen mensen te lachen en zeggen dat ik zei; een kut inkleuren ofzo :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    Ik had ook iets joh.

    We zaten bij CKV en moesten dingen inkleuren. Ik zei zo; Jezus, ik heb geen zin meer in dat kut inkleuren.
    Toen begonnen mensen te lachen en zeggen dat ik zei; een kut inkleuren ofzo :')



    Hahaha geweldig x'D


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ben door, ik haat dit kutding en mijn pa komt precies ook ni echt thuis xd dus misschien totstraks en anders tot morgen! Loveyou all <3333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Doeeg lieve Chelsea<3
    Lovee you too <333


    What's so bad about being different?

    DOEI LIEVERD, I LOVE YOU. <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HazzCurls schreef:
    ik voel me ook echt niet lekker.


    en ik merk dat ik steeds vaker mijn mening over iets zeg.

    +564654654165416542124154.


    Some things are changing too much.