• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik denk even na. 'Ehmm, ik heb Taken, Wanted, een of andere film over mythologie volgens mij heet die Clash of the Titans, Thor, Inception en nog wel een paar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Doe mij maar Clash of the Titans." Die klinkt wel interessant.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik liet me meetrekken en ging naast hem liggen. Voorzichtig kroop ik dicht tegen hem aan. "En waarom niet dan?" vroeg ik toen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik knik en glij dan van Luca's schoot af waarna ik naar een paar kastjes loop. Na even erin gerommeld te hebben heb ik de dvd gevonden. Ik stop de dvd in dvd-speler van de tv en zet hem aan. Dan loop ik weer terug naar Luca en ga naast hem zitten. Voordat ik op play druk gooi ik nog snel een deken over ons heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik leg mijn arm om haar schouders heen en ga lekker zitten. "Hm, ik heb er zin in." glimlach ik breed.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Omdat je me zo net gewoon ontvoerde,' lachte ik zachtjes. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan en keek naar de wolken. 'Maar ergens vind ik het wel grappig. Je ziet er wel sterk uit, maar zo sterk verwachtte ik niet. Of ik ben gewoon slecht om in zulke dingen in te schatten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Omdat je me zo net gewoon ontvoerde" lachte hij zachtjes. Ik grinnikte. "Maar dat was ik ook van plan. Ik wilde je ontvoeren naar de hangmatten." Hij legde zijn hoofd tegen me aan en keek naar de wolken. "Maar ergens vind ik het wel grappig. Je ziet er wel sterk uit, maar zo sterk verwachtte ik niet. Of ik ben gewoon slecht om in zulke dingen in te schatten." Ik lachte eventjes. "Ik gok erop dat jij niet goed kan gokken en dat ik er gewoon niet zo gespierd uitzie." Ik streelde zachtjes over zijn arm.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Ik ook,' zeg ik glimlachend. Ik frons lichtjes als de film maar niet begint. 'Wat d-' begin ik, 'oh laat maar,' zeg ik snel waarna ik lichtelijk beschaamd op het play knopje druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik lach even. "Oh wat ben je een slimme meid Cassie!" plaag ik haar. Mijn gedachtes gaan onwillekeurig over naar Chèlle, met wie ik eerder vandaag ook een film aan het kijken was, maar dat ging niet zo heel goed. Ik vraag me af of ze alleen is of niet en wat ze dan aan het doen is.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hmmm,' zei ik toen hij mijn arm aan het strelen was. Het voelde heerlijk. 'Voor mij zie je er gespierd genoeg eruit en we laten dat gokken maar achterwege,' zei ik met een lachje. Ik keek eventjes naar Damon. 'Ik vind dit best wel een rare dag,' zei ik zachtjes. 'Raar, maar wel heel leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik steek mijn tong uit naar Luca. 'Ik weet dat ik slim ben,' grinnik ik, 'dat hoef je me niet te vertellen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik knikte nadenkend. "Ja het was een rare dag. Leuk zeker, maar ook raar. Ik had niet verwacht dat dit zo snel zou gaan." Ik glimlachte naar hem.

    [Ik ben allang weer vergeten wat er allemaal precies gebeurd is op die dag, behalve dat met jeremy dan.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als Freddy Krueger uit het niets verschijnt begin ik hard te gillen. Mijn ademhaling versnelt aanzienlijk en ik zet de film op pauze.
    "Asshole!" Gil ik naar de televisie en bijt hard ik het kussen. Dat ondertussen lekt van het gif en onder de scheuren zit. Mijn haar zit dan ook helemaal onder de veertjes, net als de hele bank. Dat word pluizen onder de douche.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik moet weer lachen. "Wat jij wilt hoor."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk Luca zogenaamd beledigd aan. 'Wil je soms zeggen dat ik niet slim ben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered