• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hmm, jouw mond moet leren delen,' lachte ik. Terwijl ik dat zei tikte ik zachtjes met mijn vinger op zijn lippen. Om hem te plagen gaf ik zijn neus weer een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Hij tikte op mijn lippen en kuste me nog eens op mijn neus. "Genoeg." zei ik en sloeg mijn armen om hem heen. Toen kuste ik hem zachtjes en lang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dat is niet delen,' lachte ik zachtjes tegen zijn lippen aan. Ik liet eventjes mijn handen over zijn wangen gaan terwijl ik hem zachtjes terug kuste.

    [Ik ga zo ff beneden zitten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is goed.]

    Damon Blake
    Zijn warme handen gleden over mijn wangen en ik glimlachte heel eventjes, om me daarna weer te verliezen in de kus. Het was eens iets anders, warme handen op mijn wangen. Het voelde fijn..

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en verbrak na eventjes de kus. Met een glimlach keek ik hem aan. 'Je moet je mond wel leren delen,' zei ik met een lachje.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    "Ja maar.. Okay." zei ik zuchtend, "Maaaar, dan moet je mijn mond niet plagen. Okay?" Ik grinnikte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Maar dat doe ik helemaal niet,' zei ik onschuldig en gaf zijn beide wangen een klein kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik keek hem schuldig aan. "Ja, dat doe je wel." zei ik serieus, waarna ik begon te lachen. Ik rekte me even uit en keek om me heen. "En al genoeg gezien?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik keek toe hij zich had uitgerekt. Een glimlach sierde om mijn mond. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Doe ik niet, maar hoezo? Wou je ergens anders heen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nee, niet perse. Alleen als jij klaar was met hier kijken." zei ik glimlachend. Ik had verder niks om te laten zien, maar gewoon fijn met hem verder lopen vond ik ook leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Ik zal nooit klaar zijn met kijken,' zei ik met een glimlachje. Ik pakte zijn hand beet en trok er zachtjes aan. 'Kom, dan gaan we gewoon verder lopen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik hield zijn hand stevig vast en knikte maar hem. "Is goed hoor." zei ik en begon rustig te lopen over padjes die je niet kon zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Fantasie paadjes?]

    Jeremy Velez

    Tijdens het lopen keek ik aandachtig om mij heen. Ondertussen verstrengelde ik mijn vingers in de zijne. Onbewust begon ik te glimlachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nee, paadjes die hij kent doordat hij er zo vaak geweest is. Maar ze zijn niet aangelegd enzo.]

    Damon Blake

    Ik liep rustig door totdat we uiteindelijk uit het bos en in het park aankwamen. "Zo daar zijn we weer." zei ik glimlachend een keek hem aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Fantasie paadjes]

    Jeremy Velez

    'Huh?' verbaasd keek ik achterom en toen weer naar het park. 'Ik zou toch zweren dat dit net nog niet zo was.' Ik keek naar Damon. 'Nee toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you