• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Door vaker met mij mee te gaan wandelen." zei ik glimlachend tegen hem en plofte op een boomstronk.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Latasha Murray

    'Hmm, goed idee,' zei ik met een glimlachje. Ik keek naar hem toen hij ging zitten op een boomstronk. Ik zelf bleef staan en keek een beetje om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Oh, echt waar?' Zeg ik onschuldig. 'Misschien moet je dat eens bewijzen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Alsof ik dat nog niet genoeg gedaan heb. Maar goed, vooruit." zeg ik en ik zoen Cassie.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "We zijn nu in een stukje bos waar amper mensen komen. Ook omdat hier geen paden zijn." zei ik glimlachend. Ik kende het hier al redelijk goed door eerdere bezoeken. "Dus hier zie je echt ongerepte natuur."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en liep een klein stukje. 'Het is hier echt mooi,' zei ik zachtjes met een glimlachje. Ik keek weer om mij heen. Zo veel was er hier te zien. Het werd alsmaar mooier en mooier. Ik keek eventjes naar Damon. 'Jij weet ook echt waar alles is of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Niet alles, maar wel heel wat." zei ik glimlachend, "Ik ben blij dat je het leuk vind."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Hmm, voor mijn gevoel weet je alles.' Ik liep weer terug en bleef voor hem stil staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik tilde mijn hoofd op. "Nou dan ben ik wel heel slim." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes. 'Heel slim,' glimlachte ik. Een klein kusje drukte ik zachtjes op zijn neus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik grinnikte eventjes toen hij een kusje op mijn neus drukte en keek hem in zijn ogen. "Niet zo lief zijn jij!" zei ik lachend en prikte, nadat ik was opgestaan, in zijn zij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik lachte toen hij in mijn zij prikte. 'Ik ben lief wanneer ik dat wil,' lachte ik en gaf zijn neus weer een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Mijn neusje heeft nu wel genoeg kusjes gehad." zei ik glimlachend. Ik keek hem toen smekend aan. "Mag mijn mond er ook eentje?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lachend op. 'Misschien,' zei ik met datzelfde lachje. Ik gaf zijn neus weer een kusje. 'Ik vind het nog veelte leuk om je neus kusjes te geven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Ja maar.." zei ik met een trillend lipje, "Nu word mijn mond verdrietig en jaloers." Oh Damon, wat ben je toch kinderachtig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.