• Class 13.



    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [eten kweenie zeker of ik nog jom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke ik weet als lerares mag je kinderen niet slaan, Maar dit kind verdient het. Ze kneep me gewoon in mijn arm mijn arm! en ze zij gewoon 'Ben je bang' 'Ik dacht dat je gevoelloos was'

    Jane
    Ik las het smsje van Lilly, dacht het dus niet. Ik begon te typen. Ik keek nog even naar het smsje mij zie je nooit meer terug ik stuurde het naar Lilly en liep naar het weeshuis om mijn spullen te pakken. Lilly zal het vanmiddag wel tegen Jake zeggen.

    [ook eten]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:26 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    ALice
    Verbaast keek ik naar de show dat zich hier afspeelde. Ze was de lerares helemaal zad aan het worden, dat mens zad de hele tijd te schreeuwen. Een leuk idee kwam bij me nar boven. Snel pakte ik mijn mobiel en tikte 112 in. 'Hallo, hoe kan ik je helpen' klonk er al snel aan de anderen kant van de lijn. Ik roepte mijn acteer talent naar boven en begon te huilen 'Alstublieft help ons, onze lerares is gek geworden' snikkend breng ik de woorden uit 'Ze slaat ons, het doet echt pijn'. Even was het stil aan de anderen kant van de lijn 'Oké rustig we komen er aan, waar begint u zich?' een grimas kroop over mijn nep huilende gezicht 'Sunshine Acedemy lokaal 7' stotterde ik uit. 'We zijn onder weg' ze de mannelijke stem en hing op. Volmaakt deed ik mijn mobiel weer terug in mijn tas. Dan waren die wonden van het gevecht van gister nog ergens goed voor.

    [had zin om de politie te laten komen ^-^]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:31 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Dat stom mens ook. Ik keek even naar Alice en schoot in de lach toen ik begreep dwat ze had gedaan. Ik ontving een smsje. ik bleef er geshockt naar staren. Was ik echt zo erg geweest?

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:17 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aan de docente dat van bang en gevoelloos was voor jane]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Toen ik de hoek om liep kwam er oppeens politie. 'jongedame moet je niet naar de les?'vroeg een agent aan mij 'ja, eh nee.' shit heb ik weer. 'als je nu naar de les gaat is er niets aan de hand' zei de agent. daar gaat mn hele plan. Als Lilly nu maar niets tegen Jake zegt over dat plan. Met de agenten naast me liep ik naar het lokaal. Ik snapte niet waarom ze met me meeliepen, dachten ze echt dat ik niet te vertrouwen was? Ik ging naar mn plek, hopend dat deze dag snel voorbij zou zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    ik dacht na, was ik zo erg dat ik mensen weg jaagde? de deur gin open en politie kwam binnen en Jane ging zitten. Ik vermeed haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aaah, lilly wordt een beetje menselijk ]

    Jane
    Ik merkte dat Lilly me ontweek, elke keer als ik naar haar keek, keek ze weg. Vast omdat de politie er is. Ik heb zojuist in een sms gezegt dat ze die joints nooit kan verwachten. Dat vergeeft ze echt niet zomaar. Hopelijk bleef de politie nog lang op school.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:38 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [hwahahah ik dacht alleen bitchie is ook niet leuk, maar miss. kunenn ze pratne ofzo of die mannetjes van de police]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Telkens wanneer ze keek keek ik snel weg. Een beetje nerveus keek ik naar de politie. Ik had nog 4 joints bij me en ik was minderjarig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    Ik hoorde de auto vlak voor de deur stoppen. Show time. Tranen verschenen weer in mijn ogen. De politie kwam in politie stijl (stoer en mannelijk) het lokaal binnen lopen. Jane die bij hun liep ging gelijk naar haar plek. Ik lied mijn lichaam trillen en rende naar de politie toe 'Ik belde, het doet echt pijn' vertelde ik huilend terwijl ik mijn wonden lied zien. Onderzoeken kijken ze me aan. De wonden waren nog vrij vers dus het zou echt kunnen dat de leraar is geflipt. Verdrietig wees ik naar Lily 'Ze heeft Lily ook mishandeld' ik hoopte maar dat Lily mee zou spellen anders was het schaakmat.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik keek neit begrijpend naar Alice. Toen dacht ik weer aan het gesprekje.
    Ik zei voor de rest niet maar ik nam aan dat ze mijn blauwe plekken in mijn gezicht zagen van de stoel. Ik voelde mijn hart bonzen toen mijn tas omviel.
    Met grote ogen keek ik hoe die omviel en godzijdank er geen joint maar en etwee uitrolde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik vond het maar zielig voor de lerares, ze had me wel geholpen, maar ik was echt niet van plan om te gaan klikken, straks wordt iedereen boos op mij!

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:46 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [hoe schrijf je etwee]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan