• Class 13.



    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Alice
    Ik kon me nog net bedwingen om niet in lachen uit te barsten, Lily geschrokken gezicht, Jane's teleurgestelde gezicht. Het was zo grappig. Snel sloot ik mijn ogen toen een agent naar me keek. Wacht is even, ik sta hier dik dood te bloeden en niemand komt mij helpen. CURSE YOU!!! vloekte ik in mezelf.


    We're all mad here. ~Cheshire

    lilly
    "waar was dat voor nodig, je vindt toch niet wat ik zocht of wat jij zocht het is opgeborgen" siste ik naar haar boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Alice vond het allemaal maar grappig, nou ik dus niet. Ik wilde haar bijna een woedende blik geven maar hield me toch maar in. Nu niet nog meer problemen veroorzaken sprak ik mezelf toe.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    ALice
    Ik vroeg me af wat die twee nu zouden doen. Ik zou ze niet meer helpen ik ben bewusteloos. In mijn hooft lachte ik me suf. Dat ze niet op het idee komen om de politie op de lerares af te sturen ze zijn ten slotte voor haar gekomen.


    We're all mad here. ~Cheshire

    [kan je trouwens een soort van abo nemen op hier dit soort topic's? Iedereen zegt wel abo maar ik zie geen abo knop???]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [als je iets hebt getypt kan je onderaan wel aangeven dat er een bericht komt elke keer als er iets wordt geschreven hier. dat staat boven plaats reactie. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    Van binnen was ik wel blij dat ik niet dealde ik deed niet mee aan die shit. Ik keek hoe Alice zichzelf open begon te maken om iedereen te redden. Ik rolde voor de zoveelste keer met mijn ogen. Ik gooide me benen weer op tafel en ging verder op mijn mobiel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [thx ^^]


    We're all mad here. ~Cheshire

    LIlly
    Ik keek rond terwijl ik snel weer mijn tas inpakte.
    Ik ritste in mijn tas mijn etui open en zag dat ze nog op hun plek lagen.
    Gelukkig.

    [ik ben rond 4 uur online en allen thuis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jane
    Ik keek rond in de klas. Het viel me op dat James de hele dag niet niets had gezegt. Ik liep rustig naar hem toe, iedereen was toch druk bezig. Ik ging op de stoel naast zijn tafel zitten. 'James?' Vroeg ik bezorgt 'wat is er?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik keek even naar Jane die gelukkig net in de gaten had datg ik in mijn etui bezig was. ik sta op en loop naar Jane. Ik tik haar even aan

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 7:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik kijk op als ik wordt aangetikt,en zie dat het Lilly is 'ik ben in gesprek, zeg het later maar.' zeg ik tegen haar en ik kijk weernaar James.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    Ik zag Jane bezorgd naar James toe gaan. "heeey Janie beetje in loveeeee" zei ik plagerig. Ik ging wat onderuit gezakter zitten, dat zat nou eenmaal lekkerder met je voeten op tafel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Chagrijnig keek ik naar Jane. No way dus. "Luister eens trut als jij dat nog een keer doet zwaait er wat voor jou" Ik moest me inhouden haar niet te slaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan