• Class 13.



    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik keek geïrriteerd naar de nieuwsgierige huppelkutjes. Het was dat de politie er was anders had ik ze echt geslagen. Ik liep rustig naar de deur. "willen jullie nu onmiddellijk hem peren"siste ik terwijl de deur even dicht was.
    Met een klein glimlachje liep ik terug. Niemand zal dit gehoord hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    Stiekem opende ik mijn ogen een beetje. Ik zag dat de politie weer was weg gelopen was. Het was dus maar voor even. Ik zag dat de linker politie man naar jeffs tas keek. Onee tassen controlen. Waar heb ik mezelf nu weer inbeland. Snel maakte ik een wond van gister open, bloed stroomde over mijn arm. Het deed maar even pijn maar het moest. 'gillen, je ziet bloed' fluisterde ik zachtjes naar Lily. Nog snel veegde ik mijn bloederige nagels af aan het tapijt. Dit was eigenlijk best leuk. Nu had ook Jane tijd om zichzelf wat te redden. Maar dit was wel de laatste ker dat ze controlen nam, ook al was dit allemaal haar schuld.

    [sorry, ik heb geen zin in een tassen controlen, te typisch ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:13 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane

    Lilly liep naar de deur, ik hoorde niet wat ze zei maar het was niet zo moeilijk te raden Lilly kennende. Rustig begon ik mijn haar te vlechten wat deden ze hier nog?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    thank you Yvonne , i did it. (nerd)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ben het even kwijt wat gebeurt er nu allemaal *leest snel een paar berichtjes terug*]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:15 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik grinikte. Bang keek ik even naar mijn tas maar begon toen de drama. "oMG bloed gadver, Alice gaat het wel omg je bloed hard het tapijt zit onder, omg omg omg" roep ik hysterisch. Ik heb moeite om niet te lachen. Ik zie een agent naar mijn tas kijken en ik loop er half hysterisch heen. Ik zette mijn tas op schoot en zocht zogenaamd naar iets. De agend keek me onderzoekend aan en een naar voorgevoel bekroop me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jsne
    bloed stroomde uit Alice haar arm, de politieagenten letten niet op en ik kon de coke wegstoppen, dankje Alice, ookal was het niet perse voor mij bedoeld.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [yeah girl you did it](Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben even douchen, ben over 10 minuten terug, turbo showerxD]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    nu ging alle aandacht naar Lilly die als een kip zonder kop begon te rennen, ze had veel te veel stemmingswisselingen. Ze zat in haar tas te zoeken terwijl ik zag dat ze gewoon dingen verbierg. 'zal ik helpen Lilly?' zonder op een antwoordt te wachten liep ik naar haar toe, en kieperde de tas op de grond, maar de joints zaten er niet tussen. Dit had mijn tegenaanval moeten zijn, om voor altijd van haar verlost te zijn en het was mislukt, nu zou ik alleen maar meer ellende over me heen krijgen, verbaast liep ik naar mijn stoel.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik ga over 10 minuten kun je niet 10 minuten wachter,]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik kreeg een hardverzakking toen ze mijn tas omkieperde.
    "Waar slaat dat nou op" roep ik boos naar haar.
    Was ik even blij met mijn etui. Daar zaten mijn joints nu in maar wat als ze mijn etui open deed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en toen was he dood langleve etui's voor lilly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eigenlijk moet micki nu reageren..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [jep maarre ik ga zo]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan