• Class 13.



    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    "gezellig zo saampje hè?" vraag ik aan Jane.
    Ik schud mijn flesje cola en draai het open.
    Cola spuit uit alle kanten eruit maar wij worden niet nat.
    "woops" zei ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De bel gaat. Ik loop terug naar de klas en ga rustig op mijn stoel zitten. Ik kijk snel de dingen na die nagekeken moesten worden. Ik ben was bijna op de helft, Maar toen ging de bel. Ik kijk door de klas en...... (JA WAT DOE IK )

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:15 ]

    Lilly
    Met mijn flesje onder liep ik samen met Jane terug.
    Voor ik binnen was knalde ik tegen de deur en liep ik tegen een tafeltje aan.
    "halowa" roep ik naar de docent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'reuuuuze gezellig' zeg ik overdreven terwijl ik rondvliegende cola probeer te ontwijken. Ik probeer Lilly zoveel mogelijk te negeren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    Gelukkig maar, de docent is er, dan zal alles niet te veel uit de hand lopen. Ik ga rustig op mijn plek zitten, en ik zie hoe Lilly probeert om rechtop te blijven staan, ik moet er om grinniken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    De deur gaat open en Lilly en komen binnen lopen. Ik dacht dat hun altijd ruzie hadden??? Ze lijken wel heel erg stoned nouw Lilly. Maar ja niet mij probleem.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:21 ]

    [ik ben niet stoned hoor hahah]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [alleen lily is stoned]
    Lilly
    "Mevrouw ik wil u wat vertellen" zei ik, door dat ik stoned was praatte ik netjes.
    Ik glimlachte als ik weer aan gisteren dacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    Ik kom kwaad de klas inlopen en stormde op Jane af. "Dus trut je hebt geluk dat alles uit mijn haar en mijn kleren is maar toch ben je me wat schuldig" zeg ik, pak haar tas, zoek naar haar portemonee, ik pak er wat geld uit en duw het weer terug in haar tas. "Owja en ja Nagellak remover is op dus je moet even nieuwe kopen" zeg ik, geef haar nog een klap en ga dan op mijn plaats zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Ik kijk naar Mary Ann en grinik.
    "Mary ik ging gisteren naar het bos en toen vloog ik weer naar huis want ik had een date met een kaboutertje. Hij was zo lief en vroeg me ten huwelijk" ik laat mijn denkbeeldige ring zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Mary Ann is boos, ik laat het maar voor hoe het is. Zoveel zat er toch niet in mijn portemonnee. Haar ouders betalen het toch wel terug. En die nagellak remover was toch al bijna op. Ik haal mn schouders op en wacht tot de lerares zegt wat we gaan doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Oppeens komt Mary Ann binnen. Ze loopt naar Jane nee eerder stormen. En ze zegt iets. Mary Ann pakt janes tas en haalt geld er uit. Daarna geeft ze Jane nog een klap. Gaat het er echt zo hard aan toe in deze klas?

    Lilly
    "Komen jullie allemaal op mijn bruiloft op de mijne en die van mister kabouter? ' vraag ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik zie de lerares verbaast kijken, er komt een lach op mijn lippen. Ze heeft geen idee wat ze nog gaat meemaken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik trek aan Jane's arm. "Luister eens als ik wat zeg bitch"
    ik voel een beetje woede weer komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan