• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik til killer op de bank voor ik Catelinn over de leuning aankijk. "Wat zou jij denken als je mij plotseling een steegje uit ziet rennen terwijl ik mijn broek nog even snel goed doe" sis ik. "Dus excuse me als ik dat dacht miss perfect" ik zie tranen in haar ogen. Het doet me pijn, maar zij zou hetzelfde gedacht hebben. "Had het tegen me gezegt, ik verdien genoeg geld. Net nog. Had naar me toe gekomen maar nee je bent verdomde koppig"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik zat rustig in de stoel met Rush op mijn schoot, zo had ik die pup genoemd. Toepasselijk hé? In deze stad. Ik hield me mond maar, anders zou ik Dante ofzo op me afkrijgen straks.


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Kalm, zou jij gewoon geld accepteren?' vroeg ik sceptisch.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    ''Mijn broek goed doen? Ik verstopte mijn fucking geld en mes!'' riep ik uit. ''En ik vraag geen geld van anderen, ik kan er prima zelf voor zorgen'' voegde ik er aan toe. Niemand kon 5000,- missen, dat wist ik zeker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik had zo een behoefte om iemand te slaan of met dingen te gooien. Ik sta abrupt op. "Ik heb je fucking geld aangeboden. Veel geld aangeboden en dan nog" ik haal de pakketjes geld van duizenden euros uit mijn zakken en gooi ze tegen catelinn. "Wil je geld. Hier heb je geld" snauw ik. "Ik hou van je en ik deel liever mijn geld met je dan dat ik je zo uit een donker steegje zie rennen verdomme wanneer dringt het tot je botte kop door!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik keek hem gekwetst aan. Dus hij gooit geld naar me, én scheldt me uit. Ik voelde een eenzame traan over mijn wang rollen, maar die veegde ik ruw weg. ''Ik kan prima voor mezelf zorgen, Dante.'' zei ik zacht, en draaide me om om richting mijn kamer te lopen.
    Eenmaal aangekomen, liet ik mijn tranen in de vrije loop. Ik heb zeker wel ergere dingen meegemaakt dan iemand vermoorden. Véél ergere dingen, waar ik het met niemand over wil hebben en nooit heb gedaan ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Gedraag je, je kan best kwaad zijn, maar je gedraagt je!' waarschuwde ik, ik was niet bang voor zijn reactie, maar Nina kroop wel ineen, ik knuffelde haar zachtjes.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny

    Ik slenterde wat en liep nog steeds doelloos door het park. Ik had nagedacht over de hele dag. Toch vond ik één ding vreemd maar ach ik laat dat wel zitten. Ik liep uiteindelijk naar huis maar stopte nog even en ging zitten op de veranda en stak een joint op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Ik laat een woedende schreeuw horen en trap tegen de tafel. Killer blaft. "Bek" snauw ik naar hem. Hij is gelijk stil. Ik raap de pakketjes met geld op en stop ze terug in mijn zak. -k wil met haar praten maar ik denk niet dat het slim is om nu naar haar toe te gaan.

    [Is it rooba? :D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hahaha, misschien wel, misschien niet.. Ligt er aan wat hij komt zeggen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Zit en kalmeer, en help me uit dit fucking vestje,' smeekte ik, ik kreeg het ding niet uit door een diepe steekwond in mijn schouder.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tyler

    'Anders ga ik wel even' zeg ik zacht, en loop de trap op. Ik klop op haar deur, 'Gaat het?' vraag ik zacht.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik help Demi uit het vestje maar mijn handen trillen nog van woede. "Wat wilde je bespreken?" Ik plof terug op de bank probeer heht trillen onder controle te houden maar het lukt niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Gaat het?'' hoorde ik, en het was de stem van Tyler. ''Ja joh, het gaat prima'' snauwde ik. Tuurlijk ging het niet.
    Ik veegde wat tranen weg, en probeerde de uitgelopen mascara weg te halen, maar ik maakte het alleen maar erger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    Een pijnlijke kreun verliet mijn lippen toen hij het gewoon uitdeed. Note to myself, doe geen strakke vestjes aan over steekwonden.
    'Ik wou eigenlijk vragen of je me wou helpen met het afgeraken van mijn aanvallen, maar je bent er blijkbaar ook geen genie in.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...