• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grijnsde, en dat wou ik horen. Uit háár mond. 'Nou dan kom ik graag,' zei ik met een knipoog en liep weer terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    "Demi, je word met de dag dommer, logisch dat je op instorten staat" ik steek een joint op. "Oke voor deze keer, maar ga zo door en je bent mij kwijt". Ik pak mijn revolvers en steek ze in mijn riem voor ik mijn jas aandoe. "Heb je nog iets nodig want ik ga zo zaken doen" ik had geen afspraken maar had geen zin in dom gedoe


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [*Bedenkt hoe Catelinn ongezien weg kan komen* :'D]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:26 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Oh, zoals jij mij bijna kwijt was?' zei ik met een grijns, ik liet de puppy zakkn zodat hij de wondes op mijn gezicht beter kon zien. Eén diepe op mijn voorhoofd en een lichtere onder mijn rechteroog.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny

    Ik keek even verward, 'Weet je ik heb hier geen zin in. Tenminste dat jullie weer eens shit krijgen door mij,' zei ik lichtelijk geirriteerd. 'En Dante doe eens normaal tegen Demi,' mompelde ik weer net alsof het me wat boeide dat hij ouder was, hij had me allang al neer kunnen schieten, maar nee deed hij niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    De wonden in Demis gezicht maakte me woest, zo woest dat ik de joint in mijn hand fijn kneep. Hoe het ook brande in mijn hand. "Ik waardeer wat je gedaan heb, maar kon je jezelf nie inhouden? Kijk nou wat er met je gebeurt is" ik pak demi's gezicht vast. "Wie? Was het haar?" Mijn ogen spuwde vuur. Catalina kon aan mij komen, maar kwam ze aan demi, of catelinn maak ik der af!.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik zag dat ze het even druk met elkaar hadden, en kneep er tussenuit. Ik snelde onopvallend naar mijn kamer, pakte mijn mes, en verborg die zo goed mogelijk tussen mijn broekrand. Wel op een manier dat ik mezelf niet bezeerde.. Ik zette mijn kamerdeur op slot en liet me via het raam naar beneden glijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Ze ligt met een hersenschudding, ander wondes en bewusteloos in haar auto buiten de stad. Zoals ik al zei, ze komt niet terug, maar je dwingt me om terug te slaan. Ik heb dat krang met mijn blote handen aangepakt, tegenover haar mes, omdat ik weer een aanval kreeg. Je weet dat ik het haat, maar anders lag ik nu in die auto, buiten de stad, maar dan zonder te ademen. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat ik weet wat ik doe, je moet stoppen met deigen, Dante, ik ben een groot meisje!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik liet me behendig op de grond neerkomen, en keek vluchtig door het raam of ze het niet hadden gezien. Ze keken mijn richting niet op, dus ik besloot maar zo snel mogelijk weg te gaan.

    Na een tijdje kwam de club in zicht, nog zo'n honderd, tweehonderd meter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Jij van iedereen moet weten dat ik niet dreig" grom ik. "Ik weet niet of je het je herinnert. Maar zij zit bij de Crystals nu Annabeth. En daar gaat ze straks zo weer terug en vertelt ze al die dingen aan de leuke mensjes daar. Ze heeft je verraden demi. En toch" ik schud mijn hoofd en zucht en draai een tweede joint en steek hem op. "Ik hou van je Demi. als je je familie veilig wil houden. Moet je beter gaan nadenken en niet impulsief reageren omdat je iemand mist. Ja ik mis haar ook maar ik denk na en ben niet vergeten dat ze nu aan de andere kant zit"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Oké, haal haar hier weg, geef me trouwens eens handboeien, ik ga Tyler aan mezelf vastketenen. Hierna wil ik je spreken, ik heb je meer nodig dan ik wil toegeven, maar het kan wachten tot ze weg is...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Een koude windvlaag zorgde ervoor dat ik rilde, maar ik had geen vest meegenomen. Erg aantrekkelijk was dat niet in de club, en aantrekkingskracht was wel nodig bij mijn plannetje. Ik liep naar binnen, op zoek naar iemand die er redelijk rijk uitzag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Destiny

    Ik kijk even verbaasd op, 'Had ik al zien aankomen,' mompel ik dan en loop regelrecht de deur uit. Ik loop richting huis. Tyler, waarom had je me godverdomme overgehaald om mee te gaan. Tranen spelen weer eens op en ik grom even naar mezelf. Huilebalk. Ik loop door het park op naar het oosten toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aprilynne Stone

    Geërgerd liep ik de club binnen, ik haatte het om blut te zijn... Gelukkig had ik nog genoeg voorraad, helaas kon je daar geen huur mee betalen.
    Ik liep wat rond en verkocht redelijk, maar ik zou moeten wachten op de volgende grote bendedeal voor ik het hrote geld kon binnenhalen.
    'Hey Cathy, iets nodig?' Ik ging naast haar lopen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik schrok op van een stem. ''Hey, Cathy, iets nodig?'' vroeg Aprilynne, die wel eens wat zaakjes deed met Dante. Ik schudde mijn hoofd. ''Voorlopig niet'' glimlachte ik, en ik keek even rond. Daar. Hij zag er rijk uit, en echt zo'n.. Player typetje. Perfect. ''Ik moet gaan, ik zie je binnenkort'' zei ik, en liep met die woorden weg. Ik bestelde even een drankje en ging naast de jongen staan. Ik keek hem even aan, en hij keek terug. Een glimlachje sierde zijn lippen. ''Hey beautiful'' begon hij. Dit was makkelijk.. Ik draaide een haarlok om mijn vinger, en groette hem terug. ''Dansen?'' grijnsde hij. ''klinkt goed,'' antwoordde ik, en liep met hem mee. Ik zal niks doen wat Dante zou kwetsen, nooit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''