• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Ik ga nu even weg." ik inhaleer diep en blaas de rook uit. "Even een rondje lopen met Master en King, nadenken misschien wat zaken" ik klopte op de zakken van mijn jas waar wat inzat "ik ben zometeen terug" ik geef demi een kus op haar wang, neem een heis van mijn joint en loop naar buiten. Ik lijn master, king, killer en Death aan hun riem en loop de straat op.e


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aprilynne Stone

    Zuchtend ging ik aan de bar zitten, ik haatte het hier, ik moest steeds dronkaards van me afslaan, maar soms kon ik wat ophalen...
    ik grabbelde iemand geld uit zijn zak en liep subtiel weg. Te arm, op zoek naar een echt klant dan maar...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Kuttttt :'D]

    Catelinn

    Na een tijdje gedanst te hebben, voelde ik zijn hand afdwalen naar mijn billen. Ik pakte zijn hand vast, en trok hem mee naar buiten, een steegje in. Ik duwde hem tegen de muur, en hij kreeg een speelse uitdrukking op zijn gezicht. Zijn handen volgden mijn lichaamsvormen, en het liefst wou ik wegrennen. Hij drukte kusjes in mijn nek, en ik voelde me misselijk worden. Maar het moest..
    Ik tastte naar mijn broekzak, en pakte onopvallend het mes. Ik streelde zijn buik ermee, maar hij had waarschijnlijk niet door dat het het mes was. Ik bracht hem wat naar boven, richting zijn hart, en met al mijn kracht doorboorde ik zijn borstkas. Zijn ogen sperden wijd open, en hij verstijfde. Ik sloeg een kruis terwijl hij neerviel, en ik trok mijn mes uit het lichaam.
    Ik voelde aan zijn zakken, en op een gegeven moment viste ik een stapeltje geld eruit. Ik fronste even. Ik had veel verwacht, maar dit overtrof het toch wel. Ik keek even vluchtig om me heen, stopte het geld en het mes in mijn zak, en maakte aanstalten om weg te gaan, op zoek naar de persoon waar mijn hoogste schulden zaten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    Ik keek naar de puppy, was ik zo zwak aan het worden? Ja...
    Nina was alleen nu Dante al de rest bij had, dus liep ik met haar naar het park, ik liet haar lijn redelijk los, maar ze liep een beetje verloren rond mijn voeten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik nam het geld in ontvangst en gaf de jongen het zakje waar hij om gevraagt had. "Doe rustig aan, het is speciaal spul". Ik stop het geld in mijn achterzak en loop door met de honden. Ik frons verbaast mijn wenkbrouwen als ik Catelinn een steegje vlak bij de club uit zie komen. Nee he...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aprilynne Stone

    'Dus daarom verkoop ik niet, Reyes,' zuchtte ik geërgerd. 'Is alles bijna op? Ik kan je er meer geven!' bood ik hoopvol aan, stomme huur...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik keek schichtig om me heen. Waar is hij? Normaal zwerft hij altijd rond in deze buurt.. ''Jij!'' hoorde ik, en een trekker die werd overgehaald. Geschrokken draaide ik me om, en keek oog in oog met Rodriquez, de persoon die ik zocht. ''Ja, ik heb het'' zei ik uiteindelijk. ''We hebben het over hetzelfde?'' vroeg hij, met een zwaar spaans accent. Ik knikte. ''5000,-'' mompelde ik, waarop Rodriquez een tevreden geluidje bij maakte. Ik haalde het stapeltje van 500,- erbij, van de jongen uit de club. Ik begon haastig te tellen, en overhandigde het Rodriquez die zijn geweer nogsteeds vast had, maar niet gericht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Ligt er aan wat je verkoopt, want ik heb eigenlijk genoeg" ik kijk Catelinn na en bijt mijn kaken op elkaar. Master begint te grommen en ik geef een rukje aan zijn riem "shh, zit" Master en king gaan zitten terwijl de killer en Death nieuwschierig om zich heen kijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Rodriquez telde het op zijn gemakje na, terwijl ik ongeduldig heen en weer wiebelde op mijn hakken. Ik moest het niet hebben om iemand tegen te komen.. ''Klopt'' mompelde hij, en ik haalde opgelucht adem. In de verte zag ik een brede gestalte, met een paar honden. Dat was toch niet.. Shit. ''Oké, ik eh-'' ik zuchtte en probeerde te kalmeren. Zonder iets te zeggen draaide ik me om, om richting huis te gaan lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone

    'Alles wat je nodig hebt, maar vooral het zware spul!' Dat was populair, best duur en hij kon er een hoop winst op maken, maar ik had mijn huur voor deze maand, wederzijds voordeel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Catelinn liep snel weg van een jongen. Oh ze zou dat zo horen thuis. Ik haal een pakketje geld uit mijn zak, telde er wat uit en stopte het terug. "Ik zie dat je in nood bent, geef maar wat voor dit" ik stopte het geld in haar hand. "Ik heb niet veel nodig. Zit ruim genoeg. Geef maar wat ik vanavond nog kwijt kan raken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aprilynne Stone

    'Bedankt!' zei ik vrolijk, ik gaf hem wat extra, gewoon omdat ik niet uit mijn huis gezet zou worden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik besloot even tegen een muurtje te gaan leunen om op adem te komen, en ik stak een jointje op. Ik deed dat niet vaak, maar soms had ik er gewoon behoefte aan. Ik keek even rond. Ik bevond me in een afgelegen straatje, en er was veel graffiti te zien. Verder was het doodstil, en een paar lampen flikkerden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Nog geen half uur later was ik al wat aprillynne me gegeven had alweer kwijt. Met een enorm bedrag op zak loop ik weer naar huis. Master en King zet ik weer vast bij de veranda. Ze gaan in hun mand liggen en gapen. Ik vul hun voederbakken en aai ze even. "Goed gedaan jongens" mompel ik. Ik loop naar binnen met Death en King. Als de deur achter me gesloten is maak ik ze los. Ze lopen achter me aan naar de keuken. Ik vul hun voederbakken. Ze beginnen te eten. Ik pak een Carona en ga aan de keukentafel zitten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Toen ik mijn jointje had opgerookt, gooide ik hem ergens op de grond en liep richting huis. Er was geen mogelijkheid om naar boven te klimmen, dus het enigste wat ik kon doen was hopen dat er óf niemand zat, óf niemand me opmerkte. Ik opende zachtjes de deur, en liep naar binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''