• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Catelinn

    ''Yo también te quiero'' zei ik, terwijl mijn ogen glunderden. Ik voelde me geweldig. Ik drukte een kusje op zijn lippen en liet me weer op het bed vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Destiny

    Zenuwen speelde zich bij me op en ik knikte naar Tyler, 'Ma- Maar,' Ik zuchtte en liep toen naar Tyler toe richting het huis.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Ik hoor de honden beneden blaffen en zucht. "Sorry" mompel ik. Ik kus haar zachtjes voor ik van het bed stap. "Ga je mee baby?" Ik kus haar nogmaals en kleed me aan. "Kun je me nieuwe puppys ontmoeten. Zijn mannetjes, dat weer wel"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik knikte, en kleedde me vluchtig om. Ik liet mijn hand langs zijn arm glijden en pakte zijn hand vast. ''Lijkt me leuk'' grijnsde ik, en liep samen met Dante naar beneden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    Nina begon te blaffen. Ik nam een geweer van de tafel en liep naar de deur, de pup aan mijn voeten. Ik zag er vast eng uit, twee grote snedes op mijn gezicht, een wapen en een pitbull...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "He stoppen met dat geblaf" brul ik. De pups binnen waren meteen stil. Ik ruk de deur open. "He" snauw ik naar Master en King. Stom verbaast blijf ik staan als ik destiny zie. "Huh?" Ik raap snel mijn pitbull pup en matiff pup die langs me heen willen gaan van de vloer. "Wat doe jij hier" vraag ik verbaast. Ik moest mn pups echt een naam geve

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Nina, shut up!' snauwde ik. Ik opende de deur, maar vond geen bedreiging.
    'Destiny, liefje, wat doe jij hier?' vroeg ik geschokt, ik nam Nina op omdat ze niet stil wou zijn.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny

    'Tyler heeft me ontvoerd,' zei ik droog en keek Dante en Demi aan. Ik keek de pups aan, opzicht waren ze best schattig.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:45 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen toen ik Destiny zag. Ik had het nooit goed met haar kunnen vinden, maar ik moest toegeven dat het een groot verlies was toen ze uit onze bende stapte. Ik keek weer even naar de puppies, die er ontzettend lief uitzagen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Oké, blijf je even?' vroeg ik, ik hield de puppy voor mijn gezicht, ik zag er vreselijk uit...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny

    'Ja ik blijf even, want hij hier smeekte me om mee te komen,' Ik vond het licht ongemakkelijk en keek Catelinn aan. Ze was verbaasd maar ik grinnikte even kort. Ik zag twee sneeën op Demi's gezicht en ik keek haar met mijn - Wat heb je nou weer gedaan - blik aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grijns, en loop naar de deur die ik open doe. 'Entrez' grinnik ik.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Kijk niet zo vertedert. Het zijn killers! Ooh zo ga ik je noemen. Killer" ik kijk de pitbull pup aan "en Death" ik druk een kus op de mastiff zijn kopje. "Kom je weer terug?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [hoe laat is het ongeveer in de RPG? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    Ik gaf haar een 'niet-nu' blik en knikte even in de richting van Dante.
    'Het is dat ik blij ben dat je hier bent, want anders hinh hij nu met handboeien aan mij...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...