• Nog €1,85 en ik heb het. Dan zit ik voor twee weken in Uganda. Als ik dat geld heb, heb ik in vijf maanden tijd bijna tweeduizend euro bij elkaar weten te sprokkelen. Nu ben ik echt zo ontzettend blij want ik wil dit echt zo graag!

    Is er iets wat jullie op dit moment zo gelukkig maakt?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    *doneert 2 euro*

    Niet echt eigenlijk but I shall be happy for you instead *O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat supertof! Wat ga je daar doen dan? (:

    Ik heb op dit moment niet iets specifieks wat mij heel gelukkig maakt of zo, maar dat betekent dan niet dat ik ongelukkig ben (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat ik me geen zorgen hoef te maken, over niets. Normaal is er altijd wel iets: hw maken, stories verder schrijven, iets repareren maar nu is er dus niets


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Veel plezier in Uganda. (:

    En er is op dit moment niks speciaals wat me gelukkig maakt. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Reepicheep schreef:
    Wat supertof! Wat ga je daar doen dan? (:

    Ik heb op dit moment niet iets specifieks wat mij heel gelukkig maakt of zo, maar dat betekent dan niet dat ik ongelukkig ben (:

    Ik ben daar vrijwilliger wat varieert van een kip slachten tot werken bij een weeshuis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rembrandt schreef:
    Veel plezier in Uganda. (:

    En er is op dit moment niks speciaals wat me gelukkig maakt. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wow, nice!
    Stairway To Heaven maakt me gelukkig nu :].


    No growth of the heart is ever a waste

    waauw ! proficiat !
    ja, ik ben net terug van een fantastische eindejaarsreis , dus ik loop nog volop op wolkjes !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    vet!!!!!
    Dat vanavond voorbij is lolzzzzz


    As travars

    Veel plezier :)

    Maar ik zou er voor geen geld heen willen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oehh, nice!
    Ik ga (hopelijk) volgende zomer (van 2013) naar Kenia. Ook voor vrijwilligerswerk, maar dan alleen om de arme dorpjes te helpen. (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Reepicheep schreef:
    Wat supertof! Wat ga je daar doen dan? (:

    Ik heb op dit moment niet iets specifieks wat mij heel gelukkig maakt of zo, maar dat betekent dan niet dat ik ongelukkig ben (:


    Bad decisions make good stories.

    Echt zo lief dat je datdoet, alhoewel die ,kipslachten het iniet is voor mij. Alvast heel veel plezier maar danza
    L er wel nog een topic komen.

    In mei ga ik eerst een. Midweek met ouders naar duitsland en dan vier dagen skikamp kaprun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is vet!
    Mijn vriend maakt mij super gelukkig hihi.

    Proficiat! En heel veel plezier daar (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right