• Nog €1,85 en ik heb het. Dan zit ik voor twee weken in Uganda. Als ik dat geld heb, heb ik in vijf maanden tijd bijna tweeduizend euro bij elkaar weten te sprokkelen. Nu ben ik echt zo ontzettend blij want ik wil dit echt zo graag!

    Is er iets wat jullie op dit moment zo gelukkig maakt?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wow, echt awesome!
    Héél veel plezier!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Veel plezier
    Ik ben net terug van het voorjaarsweekend van de NVZ en het was weer geweldig, als altijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is veel. 2000 in 2 maanden. Zou mij nooit lukken.
    Maar, veel plezier in Uganda dan!


    Food.

    Tof, veel plezier!

    Het gene wat mij gelukkig maakt, is dat het bijna vakantie is. (A)

    Wow, veel plezier daar!
    Ik ben door mijn animatorencursus en terwijl heb ik ook superleuke mensen leren kennen, that's what make me happy! :D


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Reepicheep schreef:
    Wat supertof! Wat ga je daar doen dan? (:

    Ik heb op dit moment niet iets specifieks wat mij heel gelukkig maakt of zo, maar dat betekent dan niet dat ik ongelukkig ben (:


    comfort in c h a o s

    Veel plezier en veel succes op je reis. (cat)
    Op dit moment niet veel neen, misschien dat ik net een lekker belegd broodje heb gegeten?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please