• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik knikte goedkeurend. "Kan je het weer eens niet alleen aan?" ik knikte dankbaar naar Jeff en deed mijn jointje aan. Ik in haleerde diep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Ik kon het aan, todat je besloot mij te chanteren' zei ik bitchy tegen Lilly, het hele jaar hadden we geen problemen gehad, en sinds vandaag waren we water en vuur, hoe kon het zo snel veranderen?

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:46 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Heb ik jou gechanteerd? meid weetje wel waarover je het hebt?"" ik kjik haar boos aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'tuurlijk weet ik waarover ik het heb, anders zeg ik het toch ook niet!' zei ik terwijl ik met mijn ogen rolde


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice
    Niks aan trekkend van de anderen pakte ik een paar kaarten uit mij tas. Geconcentreerd begon ik een simpel spelletje met mezelf te spelen wachtend tot er iets 'nieuws' zou gebeuren.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:49 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    "Ow echt ik heb af en toe zo'n zin om je neerte stekken" roepi k boos.
    Ik blaas wat rook in haar gezicht. Ik wist dat het niet slim was, boos zijn op iemand en dan drugs gebruiken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik stikte zowat in de rook, toen ik na een halve minuut uitgehoest was kon je weer wat zeggen. 'kappen oke! iedereen hier is boos op mij, en ik doe helemaal niets verkeerd, ik kan nu naar de politie gaan om te zeggen dat jij me bedrijgt' zei ik trots om mijn opmerking, dit houd haar wel stil.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik schiet in de lach. "Juist dan, ik heb ook dingen die ik tegen jou kan gebruiken, drugs dealen, aardappelmesje op school" ik lach vals naar haar.
    Om haar te treiteren blies ik de rook nogmaals in haar gezicht.
    Nog 1 dom stom ding van haar en ik zou haar het ziekenhuis in slaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    Grijnzend legde ik de joker bij de koningin, het was een verborgen kaart 'Wat moet de koningin doen om dit potje nog te kunnen winnen' mompelde ik in mijn spel, gebaseert op wat er hier gebeurde. In mijn linker oor hoorde ik Lily's reactie. Dat word de hart dus, met mijn linker hand greep ik naar de stapel, en zo als verwacht trok ik een hart. Ze machtige joker had verloren.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:06 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    ' ik zie er ontschuldiger uit dus wie geloven ze nou eerder als ik het spul aan Jack geef, jij of ik? zei ik. Het kwam er niet echt overtuigend uit, ik begreepdat dit haar niet bang maakte, en dat dit hele idee eigenlijk dom was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Jij bent echt zo mega lomp hé denk je dat ik die Jack erbuiten laat, stel voor hij slaat mij vanmiddag in mekaar, ik ga naar de politie en meld jullie aan denkje nou echt dat ze je geloven. Eventueel geef ik ze maar altegraag een jointje voor vingerafdrukken" Ik sta echt te popelen om haar een pak rammel te geven eerlijk gezegd.d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Oke dan ga ik nu naar de politie' zei ik tegen Lilly. Ik draaide me om en liep naar de deur. ' ik zie je in de gevangenis' zei ik er nog achterna terwijl ik met mijn hand zwaaide.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik kijk haar spottend na. "Tot straks dan hé ik zal vragen of we samen mogen in een cel" ik schud mijn hoofd en kijk even het lokaal rond. Ik besluit maar een raampje open te zetten. Ik ga met mijn heup op de venster zitten en inhaleer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [deze topic bestaat bijna alleen maar uit de bitch fight tussen Lily en Jane xD]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [haha maarja als de andere niet online zijn en wij wel tsja ze kunnen niet plots friends zijn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan