• Class 13


    Verhaal: Je zit op de Sunshine college. De school is bekend om zijn goeden naam, brave leerlingen en hoge niveau. Maar elke school heeft zijn herrie schoppers. Om de goede naam te behouden hebben ze alle 'probleem' kinderen in 1 klas gezet (klas 13). Zo proberen ze een beetje rust in de school te behouden. Toch ontstaan er soms complicaties tussen de normalen klassen en de idiote klas. Maar klas 13 heeft iets dat alle anderen klassen niet hebben en dat is trots.


    Omgeving: Het verhaal speelt zich af in het klaslokaal. Er is niet veel geld aan hun uit gegeven dus hebben ze maar oude tafels en stoelen, je zit niet in groepjes maar allemaal apart in 4 rechte lijnen. De muur was oorspronkelijk grijs maar de vorige klas heeft het onder gespoten met graffiti. Alle muren zijn er mee bedekt behalve aan de linker kant, daar is de lange raam. Voor de rest is het klaslokaal net zo als een gewonen, schoolbord, leraarbureau, etc.


    Roll
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Waarom je in de klas zit:
    Karakter:
    Verleden: (niet verplicht)

    b]Handig om te weten:[/b]
    ~ Schelden/vechten mag
    ~ Schrijven in de tegenwoordigen tijd
    ~In de klas komen maximaal 20 mensen + 1 leraar
    ~naamsveranderingen doorgeven.
    ~Na aantal weken niet rpgen bericht voor uitschrijving of te komen rpgn

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson. = Password
    Alyssa Zarah Blades = xFlyy
    Céline Hay = missMellark

    Docent: ?

    Bijrollen (op eigen keuze of verzoeken) = micki & xFlyy

    Je kan altijd nog inspringen, iedereen is welkom!!! (Y)

    De speel topic (14): http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=132819&page=1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 16:48 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    oké ik heb geen zin meer om te wachten
    het word ik vorm tt
    hier is de link naar het spel rpg dinges geval

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130826


    We're all mad here. ~Cheshire

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen je kan je nog inschrijven, je kunt makkelijk inspringen en we zoeken een docent
    bump


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    en het is ook echt een heel leuk dus schrijf je in! ;p


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Hahaha droog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jaaaaaaaa wij krijgen een docent(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    l

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 10:38 ]

    Roll lerares
    Naam: Angel Valentine Purple
    Leeftijd:28
    Uiterlijk:

    http://relatie.blog.nl/files/2009/06/10sd2.jpg
    Waarom je in de klas zit: Haar ouders zijn overleden, Daarom zocht ze een vaste baan. Maar ze is nog niet zeker van de baan.
    Karakter: Zie ik in de rpg ik bedoel als een van jullie heel lief is ga ik toch niet boos reageren voor niks.. Dus dat zie ik we

    Naam: Mary Ann Robins
    Leeftijd:15
    Uiterlijk:



    Ze heeft een aparte stijl maar staat er compleet achter
    Waarom je in de klas zit:. De leraren konden haar niet meer onder controle houden omdat ze veel vocht. En altijd een grote bek had
    Karakter: Ze heeft een grote bek en wijkt niet uit voor een paar rake klappen. Ze is erg opstandig maar weet precies waar ze mee bezig. Ze kan heel bot en gemeen overkomen maar zodra je haar echt kent is ze heel aardig en behulpzaam.
    Verleden: Ze heeft rijke ouders die haar vroeger altijd aan miss verkiezingen lieten meedoen wat ze niet wou. Ze is daardoor erg opstandig en heeft niks met kleffe mensen al vindt ze liefde wel belangrijk. Soms heeft haar vader nogal losse handjes en kan die dan niet thuis houden. Daarom heeft Mary Ann meestal een veste of iets met lange mouwen aan. Soms vergeet ze de blauwe plekken even en vergeet ze dat andere mensen ze dan kunnen zien.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:59 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Naam: Hannah Blades.
    Leeftijd: 15 jaar.
    Uiterlijk: Lange, krullende bruine haren. Ze heeft bruine ogen, en ze is nogal lang vergeleken met sommige.






    Waarom je in de klas zit: Ze is wild en heel erg druk, waardoor andere leraren gek van haar werden. Ze is ook vaak in vechtpartijen terecht gekomen, en daardoor best goed in vechten geworden. Ze deelt ook snel klappen uit.
    Karakter: Ze neemt het vaak op voor de gene die er alleen voor staan. Ze kan bijna nergens tegen en wordt dus ook snel boos. Voor de rest is ze heel aardig voor de gene die ze mag. De gene die ze niet echt/niet mag, negeert ze voornamelijk.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Micki beter stuur je de gene die niet gereageerd hebben een waarschuwing en anders zet je ze eruit ik bedoel dan weten we tenmiste wie wel en wie niet rpg't


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben net nieuw dus ;]


    That is a perfect copy of reality.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882&page=last&message=66#3455722<-- speeltopic 2 btwxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bedankt dat je me zo veel helpt (flower) ga er meteen achter na


    We're all mad here. ~Cheshire

    hihi geeft niks ik dacht miss. is het slim om in het oude topic en hier boven aan even een link naar het nieuwe topic te zetten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan