• Beste Quizletters,

    terwijl jullie bezig zijn met quizjes te schrijven heb ik heel Smurfenland overgenomen en ben ik daar nu dus de baas, Grote Smurf zit namelijk in de Smurfengevangenis onder mijn bed, mijn volgende plan is om my little pony land te veroveren daarna het land van de Zwarte Pieten en dan Quizlet; wie doet er mee ? :Y)

    ps. succes niet inbegrepen.


    The soul needs autumn.

    Neeee! Niet smurfenland innemen (huil) Ik ben moppersmurf weetjewel.
    Ik doe mee! kan ik mijn Smurfenland terugnemen -evilface-

    Neeee! Niet smurfenland innemen (huil) Ik ben moppersmurf weetjewel.
    Ik doe mee! kan ik mijn Smurfenland terugnemen -evilface-

    ANNELIES, ik heb jou wel door hoor stiekemerd!
    Maar als jij moppersmurf bent van welke smurf heb ik dan net een snoepje afgesnoept ? ö


    The soul needs autumn.

    (...)
    ANNELIES, ik heb jou wel door hoor stiekemerd!
    Maar als jij moppersmurf bent van welke smurf heb ik dan net een snoepje afgesnoept ? ö


    Ohnoo! Brilsmurf gaaat boos worden als ie vrijkomt en gaat ál jou snoepjes afnemen. Paha, bereid je maar voor (': Dan gaat ie dat zeggen tegen Grote Smurf en word jij Gesmurfband (':

    (...)
    ANNELIES, ik heb jou wel door hoor stiekemerd!
    Maar als jij moppersmurf bent van welke smurf heb ik dan net een snoepje afgesnoept ? ö


    VAN MIJ!>.<

    En dat was mijn laatste snoepje!

    Dus, als ik een snoepje krijg, doe ik meex]


    everything, in time

    (...)

    Ohnoo! Brilsmurf gaaat boos worden als ie vrijkomt en gaat ál jou snoepjes afnemen. Paha, bereid je maar voor (': Dan gaat ie dat zeggen tegen Grote Smurf en word jij Gesmurfband (':

    Oh, maar ik heb Grote Smurf allang opgesloten dus kan Brilsmurf niet gaan Smurfklikken.:Y)


    The soul needs autumn.

    (...)
    Oh, maar ik heb Grote Smurf allang opgesloten dus kan Brilsmurf niet gaan Smurfklikken.:Y)


    Wel als ik ze ga bevreiden _O_ -Probeert sleutel van Lindsey te stelen-

    funny brilsmurf pikt snoep terug en doet mee


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik doe mee!
    dan ben ik Lolsmurf
    :Y)

    (...)

    VAN MIJ!>.<

    En dat was mijn laatste snoepje!

    Dus, als ik een snoepje krijg, doe ik meex]

    *geeft koekje* welkom in Smufenlandhel Lena.


    The soul needs autumn.

    funny brilsmurf pikt snoep terug en doet mee

    *rent met toverstok gillend achter brilsmurf aan*
    @Annelies.
    Verstopt de sleutel in haar kamer bij haar hondje tanya. shit plaats verklapt


    The soul needs autumn.

    -Zoekt Tanya-
    Ahaaa! Tanya gevonden -evil-
    @ryxje
    Kan niet dat jij Brilsmrf bent, iis mijn beste vriendin al (:

    -Zoekt Tanya-
    Ahaaa! Tanya gevonden -evil-
    @ryxje
    Kan niet dat jij Brilsmrf bent, iis mijn beste vriendin al (:

    Maar dan heb ik jou beste vriendin opgesloten in de gevangenis onder mijn bed ö
    *probeert de sleutel af te nemen 'Wil je erom vechten ?!' gaat met gebalde vuisten voor Annelies staan.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Maar dan heb ik jou beste vriendin opgesloten in de gevangenis onder mijn bed ö
    *probeert de sleutel af te nemen 'Wil je erom vechten ?!' gaat met gebalde vuisten voor Annelies staan.


    -Nijpt Lindsey en doet ze dan vallen- Ik win! Ik win! Ik win! -Loopt hyper rondjes rond Lindseys bed en knalt dan tegen haar kast-

    (...)

    -Nijpt Lindsey en doet ze dan vallen- Ik win! Ik win! Ik win! -Loopt hyper rondjes rond Lindseys bed en knalt dan tegen haar kast-

    *kruipt recht en neemt haar zakje knikkers en laat ze rollen waardoor Annelies onderuit gaat en de sleutels uit haar hand vliegen*(duivel)


    The soul needs autumn.

    En dan zullen we het hele land in tirannie en duisternis hullen! Muahaha (duivel)
    Oke.. dat moest even. Don't mention me.


    No growth of the heart is ever a waste