• Class 13


    Verhaal: Je zit op de Sunshine college. De school is bekend om zijn goeden naam, brave leerlingen en hoge niveau. Maar elke school heeft zijn herrie schoppers. Om de goede naam te behouden hebben ze alle 'probleem' kinderen in 1 klas gezet (klas 13). Zo proberen ze een beetje rust in de school te behouden. Toch ontstaan er soms complicaties tussen de normalen klassen en de idiote klas. Maar klas 13 heeft iets dat alle anderen klassen niet hebben en dat is trots.


    Omgeving: Het verhaal speelt zich af in het klaslokaal. Er is niet veel geld aan hun uit gegeven dus hebben ze maar oude tafels en stoelen, je zit niet in groepjes maar allemaal apart in 4 rechte lijnen. De muur was oorspronkelijk grijs maar de vorige klas heeft het onder gespoten met graffiti. Alle muren zijn er mee bedekt behalve aan de linker kant, daar is de lange raam. Voor de rest is het klaslokaal net zo als een gewonen, schoolbord, leraarbureau, etc.


    Roll
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Waarom je in de klas zit:
    Karakter:
    Verleden: (niet verplicht)

    b]Handig om te weten:[/b]
    ~ Schelden/vechten mag
    ~ Schrijven in de tegenwoordigen tijd
    ~In de klas komen maximaal 20 mensen + 1 leraar
    ~naamsveranderingen doorgeven.
    ~Na aantal weken niet rpgen bericht voor uitschrijving of te komen rpgn

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson. = Password
    Alyssa Zarah Blades = xFlyy
    Céline Hay = missMellark

    Docent: ?

    Bijrollen (op eigen keuze of verzoeken) = micki & xFlyy

    Je kan altijd nog inspringen, iedereen is welkom!!! (Y)

    De speel topic (14): http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=132819&page=1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 16:48 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Helios schreef:
    Genoeg geoefend, heeft geen zin. Maar als je een beetje een weerkende rpg wilt, demeeste doen hier aan ik vorm


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MissEverdeen schreef:
    (...)
    this, je zult altijd wel mensen blijven houden die het een handiger vinden maar ik denk ook dat dit het makelijkste gaat werken en de meeste zal aanspreken. Als het wel vt en hij/zij wordt wil ik me uitschrijven want als er iets is waar ik slecht in ben.......... als het tt ikvorm blijft blijf ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga nu een half uur ofline voor compmeuk daarna ben ik er weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    kan ik nog meedoen met een meisje?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    Naam:
    Skye Demi Aimee Clayton.
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Leeftijd:
    18 jaar. Ze verjaard op 5 augustus.
    Uiterlijk:


    Skye heeft net zoals haar zus blonde haren. Niet platina-blond, maar iets donkerder blond. Ze heeft volle lippen en een strakke kaaklijn. Haar ogen zijn Hemelsblauw. Skye is rond de 1m75 met mooie lange benen. Ze draagt vaak kleedjes, maar een Skinny vindt ze ook fantastisch. Op het eerste gezicht ziet het er als een barbie uit, maar ze staat niet uren voor de spiegel, en ze smeert ook geen lagen make-up op haar gezicht. Ze wil een naturelle look en gebruikt daarom zo weinig mogelijk make-up. Ze heeft een slank postuur, met een zandloperfiguur en weegt rond de 60-70 kg.
    Klik. -Lengte van haar haren-.

    1. -Zelfde plaats-.
    2. -Zelfde plaats-.
    Ze heeft 2 tattoo's. De eerste is een vogel onder haar linkersleutelbeen. Ze houdt van vogels. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, ze zijn in de natuur, en ze kunnen wegvliegen als ze daar zin in hebben.
    De 2e is een '&' teken achter haar rechteroor. Dat is omdat het altijd Skye & iemand is. Skye heeft altijd iemand nodig waar ze steun van krijgt, het is ook nooit alleen Skye, het is altijd Skye en iemand.
    Karakter:
    Skye is nogal een flapuit. Ze zegt wat ze wilt, zonder erover na te denken. Ze is niet op haar mondje gevallen, en kan soms nogal brutaal of arrogant overkomen. Ze is niet de beste leugenaar, maar soms kan ze zo om het verhaal heen draaien, dat de schuldige onschuldig wordt, dat is ook de reden dat haar vader altijd zei dat ze advocate moest worden. Ze is behulpzaam, in dingen die ze zelf leuk vind, en wilt iets bereiken in het leven. Heeft ze iets in haar gedachten, gaat ze het meteen uitvoeren. Ze is een echte doorzetter en zal nooit opgeven zolang haar naam Skye Demi Aimee Clayton is. Ze is een energiek persoon die om 2 uur 's nachts nog bezig is.
    Waarom je in die klas zit:
    Ze is agressief. Ze heeft op Kickboksen gezeten, dus ze kan haar wel verdedigen. Ze kan er niet aan doen dat ze zo agressief is, want dat komt voort uit de woede-aanvallen die ze krijgt van bepaalde dingen.
    Verleden:
    Ze is als kind in de steek gelaten door haar ouders en verplaatst naar een pleeggezin. Ze heeft de naam van de vader uit het pleeggezin overgenomen en leefde daar haar leventje. Toen ze de gedragsproblemen ontdekten hebben ze haar weer afgestaan dus nu woont ze in een groot huis met ouders die bijna nooit thuis zijn. Ze heeft nu 1 oudere stiefbroer die enorm beschermend is en niet wilt dat haar iets overkomt en 1 jonger zusje waar zij dan weer beschermend over is. Door mensen te beledigen waar zij van houdt, krijgt ze een aanval en kom je er meestal niet zonder pijn vanaf.

    ik vind zelf hij/zij vorm ook makkelijker
    maar wij zijn aan het stemmen
    ik vorm tt = 3
    hij/zij vorm vt = 2


    We're all mad here. ~Cheshire

    Micki schreef:
    ik vind zelf hij/zij vorm ook makkelijker
    maar wij zijn aan het stemmen
    ik vorm tt = 3
    hij/zij vorm vt = 2


    Weet je, schrijf mij maar gewoon uit, dan kan je met al deze mensen die zo graag ik vorm tt willen (wat je zelf volgens mij nieteens wilt, maarja je moet het zelf weten) verder gaan zonder discussie


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Weet je, schrijf mij maar gewoon uit, dan kan je met al deze mensen die zo graag ik vorm tt willen (wat je zelf volgens mij nieteens wilt, maarja je moet het zelf weten) verder gaan zonder discussie


    ergens heb je wel gelijk, ik wil liever in die vorm schrijven maar
    de stembus is nog niet gesloten
    hij is open tot zondag 6.00


    We're all mad here. ~Cheshire

    ik wil wel meedoen maar ik heb nog nooit zoiets gedaan dus ik weet niet of ik het wel kan..


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    annemellark schreef:
    ik wil wel meedoen maar ik heb nog nooit zoiets gedaan dus ik weet niet of ik het wel kan..


    newbie hier to xD
    het is niet zo moeilijk, vraag gerust dingen aan mij of aan anderen mensjes
    ^-^

    ps. wil je stemmen voor ik vorm tt of hij/zij vorm vt


    We're all mad here. ~Cheshire

    Naam: May Violet Grey
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Waarom je in de klas zit: Ze vind dat regels er zijn om overtreden te worden en door haar reputatie werd ze beschuldigd voor iets wat ze niet gedaan had.
    Karakter:Komen jullie wel achter in de rpg ;)

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:56 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    ik tt vorm. :3
    ik ga dan nu wel iets invullen. ;p


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    oké stand ik vorm tt = 4
    hij/zij vorm = 2 T^T


    We're all mad here. ~Cheshire

    iemand intressen in de leerkracht?


    We're all mad here. ~Cheshire

    Naam: Jane, ze wil haar oude achternaam niet meer gebruiken.
    Leeftijd:15
    Uiterlijk: ze heeft een onschuldig uiterlijk en is ook niet heel lang, 1.60. Ze heeft lang bruin haar.


    Waarom je in de klas zit: sinds een jaar is ze in contact gekomen met verkeerde personen, toen begon ze met drugs en alcohol om haar verleden te vergeten.
    Karakter: ze was ooit eigenlijk een heel lief meisje die alles goed wilde doen, maar dat is nu zeker niet meer het geval. Nu heeft ze altijd een grote mond, toch gaat ze ruzie liever uit de weg, haar problemen lost ze op met alcohol en drugs. Ooit had een jongen haar uitgescholden als hoer en een dag later werd hij dood gevonden, daar zorgt de drugsbende waar ze bij hoort wel voor...
    Verleden: ze had een paar goede vrienden en kwam uit een goed gezin. Toen werd ze opgepakt door iets wat ze helemaal niet had gedaan en iedereen liet haar zitten. Ze liep weg van huis en op straat kwam ze in contact met verkeerde mensen. Nu woont ze in een weeshuis.

    als ik iets moet veranderen zeg het maar!

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 20:44 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”