• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 1:45 ]


    El Diablo.

    [Wist geen naam haha kan geen naam zoeke ben op mobiel want internet is afgesloten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    'Moet ik je gewoon afknallen ofzo?' dreigde ik, wat haatte ik dit mens om wat ze gedaan had.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ Slim slim want Destiny zat samen met Christiano in die auto.. Nu weet ik niet meer hoe ik verder moet D: ach ik denk wel na..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Luca is nog altijd in het Crystals huis :)]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dante Emilio Reyes
    Catelinn mocht me niet zo zien, ik wend mijn blik af en slik. Ze zet een paar stappen dichterbij tot master en king weer beginnen te grommen en blaffen. Ze negeert Demi totaal. "Papi..." Zegt ze glimlacht ze. Ik werp een blik op Catelinn en kijk weer weg voor ze het kan zien. "Ga weg Catalina. We waren uitgepraat ik snap niet wat je komt doen" Catalina staat nu vlak voor me slechts enkele cms verwijdert. Ze glimlach. Ik ruik de geur die ik zo gemist heb en weer voel ik de steek in mijn hart. "Je weet toch dat ik van je hou papi" zegt ze


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Speel niet met hem, doe hem geen pijn meer bitch!' Ik was officieel gek geworden. ik sprong gewoon op haar, pinde haar tegen de grond, sloeg haar hard op haar mooie gezichtje. Daarna sleurde ik haar rechtop, ik had nu eenmaal altijd last gehad van dit soort aanvallen, dan kon alleen Dante me kalmeren, als hij geluk had.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ Ik ben ff mn kamer aan 't opruimen en ga zo wel reageren etc. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Ik zucht diep. "Het is oke Demi" ik til haar zonder moeite van catalina. "Het is oke corazon" ik hielt haar met haar rug tegen mijn borst en buik zodat ze mij niet zo gaan raken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Een gigantische reeks scheldwoorden verlieten mijn mond. Ik wou haar gezicht openkrabben, haar verrot schoppen, afschieten. Ik probeerde los te komen, maar Dante had dus iets geleerd van mijn laatste aanval.
    'Het is niet oké, ze doet je pijn, opnieuw!' Ik gromde, maar kalmeerde mezelf, anders zou hij me toch niet loslaten.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:48 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk naar Catelinn. Oke dante, sterk zijn nu. "Catelinn, mami kun je even helpen en haar hier weghalen?" Ik knik naar catalina als ik haar blik zie veranderen. "Mami?" Vraagt ze verbaast. "Papi wie is dat?". Vraagt ze. "Mijn vrouw catalina, zoals ik al zei, we zijn uitgepraat ga weg"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Het is oké, ik ben oké! Je kan me veilig loslaten,' zei ik, ik zuchtte lichjes, maar mijn spieren waren ontspannen, dat kon hij voelen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik grijnsde. ''Met alle plezier'' mompelde ik, half tegen mezelf. Ik liep naar het meisje, dat blijkbaar Catalina heette, en onbewust liep ik verder waardoor het meisje een paar stappen achteruit zette. ''Luister, je hebt hier niks meer te zoeken, verdwijn uit mijn zicht'' siste ik, en het kwam er botter uit dan bedoel was. Het meisje keek eerst geschokt, maar vermande zich toen weer en ging wat rechter staan. ''Waarom zou ik?'' zei ze, een tikkeltje arrogant, waardoor ik een wenkbrauw optrok. ''Dante hoeft je niet meer, begrepen? Als je hier niet weg bent in een paar minuten..'' ze keek naar Dante, en wierp hem een hopeloze blik toe. ''Ga'' siste ik, bijna onhoorbaar. Ze liet een verontwaardigd geluidje horen. ''Ik spreek je nog wel, Dante'' zei ze op een flirterige toon, en stapte toen de auto in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik voel haar spieren ontspannen maar loop dan toch met haar tegen me aan naar catelinn voor ik haar loslaat. Ik geef catelinn een kusje. "Ze kan het je niet geven papi" zegt ze plotseling. Ik voel me verstijven. "Ze kan je niet geven zoals ik je gaf. Je kan niet van haar houden zoals je van mij hielt" ik sluit mijn ogen en een traan ontsnapt. Ik bijt mijn kaken op elkaar en bal mijn handen tot vuisten. " Je kan het proberen dante maar je hoort bij mij en dat weet je"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik keek verbaasd naar Dante, waar een traan over zijn wangen rolde. Ik keek hem in de eerste instantie verontwaardigd aan. Hij hield van haar, of doet hij dat nogsteeds? ''Ik-'' ik zuchtte. ''Ik ga even naar binnen'' mompelde ik, en liep het huis binnen, door naar mijn kamer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Ga catalina" zei ik. "Als ze niet gaat demi, alsjeblieft" zeg ik. Ik ren naar binnen, naar boven naar catelinn haar kamer. Ik klop op de deur. "Mami". Zeg ik zacht. "Mami kan ik met je praten?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]