• Ik zoek mensen die mij willen helpen met verhalen schrijven. Het komt vaak voor dat ik een idee heb voor een verhaal en dan echt de grote lijnen in mijn hoofd heb. Maar ik begin nooit aan het verhaal omdat ik weet dat ik het toch niet af maak. De grote lijnen lukken me altijd, maar situaties uitschrijven lukt me nooit.
    Kan iemand me hier mee helpen?


    Mensen die hetzelfde probleem hebben, helpen mij niet. Ik zou jullie willen vragen om dus ook niet te reageren.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 21:43 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het belangrijkste is denk ik dat je gewoon begint te schrijven, ook als je dat moeilijk vindt. Als je niet precies weet hoe je het wilt doen, begin dan gewoon bij het eerste wat er in je opkomt en kijk waar dat je brengt. Ook als het niet goed aanvoelt zul je daardoor meestal wel een idee krijgen van hoe het dan wél moet. En het hoeft natuurlijk ook niet meteen perfect te zijn. Je kunt het later altijd nog aanpassen - of, als je denkt dat het echt verschrikkelijk is, helemaal schrappen.

    Anyway, als je nog iemand zoekt wil ik je ook best helpen. Mijn pb staat open. Je zou dit sowieso eigenlijk wel in een bèta-aanvraag kunnen plaatsen. (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er ook last, nu verplicht ik mezelf gewoon van scene tot scene te schrijven en dan een hoofdstukje te plaatsen. Ik denk niet tot amper vooruit en schrijf alleen maar waar ik mee bezig ben, zodat het verhaal zich gaandeweg ontwikkeld.


    Your make-up is terrible

    Amused schreef:
    Voor de mensen die willen helpen, dankje!
    Ik heb nu bijvoorbeeld een idee voor een hongerspelen verhaal. Ik lees zelf heel veel verhalen, en zoiets ben ik nog niet tegengekomen dus ik vind het wel origineel. Ik ga proberen het verhaal uit te schrijven, maar ik ga nog heel vaak vast zitten. Zijn er mensen die ik een pb mag sturen als ik hulp nodig heb?


    Mij mag je er altijd voor pb'en, voor welk verhaal dan ook. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.