• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

James

Ik glimlachte "Ja, je hebt gelijk".
    "Trouwens dan zou ik ook doen alleen zou ik dan net als hij op jou bed gaan liggen" zei ik erna

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ben eten]

Remember to be ridiculous.

Sven.

"Hé Sven," Zegt hij doodnormaal, "Je mobiel ging af." - "Dat is geen reden om aan anders mans spullen te komen" Zeg ik, waarna ik naar mijn bed toeloop en mijn mobiel pak. Ik ga naar mijn gemiste oproepen en zie 'Rens' staan. die zal ik dan zo wel even terug bellen. Ik stop hem in mijn zak en draai me dan om. Er niet van bewust dat hij de foto moet hebben gezien.

Eliza
    'Dat doe je vanavond ook al als er niemand gaat zitten kleffen op je kamer,' herinner ik hem. 'Maar, dansen?'
    Zonder een antwoord af te wachten sleur ik hem mee naar de dansvloer en begin te dansen.

Jason
    Ik trek mijn vest aan. 'Sorry hoor, ik werd gek van de ringtone,' mompel ik. 'En ik wist ook niet dat je eraan kwam?'
    Ik haal mijn hand door mijn haar en steek mijn andere hand op. 'Ik zie je later nog wel, ik wil Marylinn niet te lang alleen laten zitten.'

James

"Ja daar heb jij gelijk in " zei ik lachend. "En tuurlijk is goed" zei ik terwijl ik door haar mee werd gesleurd naar de dansvloer.

Eliza
    Ik houd James hand vast tijdens het dansen en kijk hem lachend aan. Ik laat hem heel even los en spring in de lucht. Ik kom zonder wankelen neer en hij kijkt me verbaasd aan en werpt een blik op mijn stiletto's. Ik haal mijn schouders op. 'Het went.'

James

Ik glimlachte en knikte toen even "Als jij het zegt".
    "Maar je blijft me na al die jaren nog steeds verbazen" gaf ik erna eerlijk toe

Eliza
    'Jij mij ook,' zeg ik. 'Wat je gisteren zij had ik in geen duizend jaar aan zien komen.'
    Ik glimlach en pak zijn hand weer maar dan zie ik dat een van mijn ringen een afdruk in zijn vinger heeft achtergelaten. 'Sorry,' verontschulidg ik mezelf.

[what happeneddd?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

James

"Sorry maar je zou er toch wel eens achterkomen maar hoezo zag je het niet aankomen" zei ik lachend.
    "En maak niet uit" zei ik erna nog steeds glimlachend

[Jason heeft een briefj achtergelaten op het bankje want hij is een vest halen, daar is hij Sven tegen gekomen, James en Eliza staan op de dansvloer en verder weet ik het niet.]

Marylinn

Toen ik terugkwam met twee drankjes, lag er een briefje op de bank. Ik fronste even, en nadat ik het had gelezen wist ik dat Jason een vest haalt. Ik haalde mijn schouders op, ging zitten en wachtte geduldig af.

[Omg wat hebben Sven en Jason elkaar aangedaan? Of nog niks? :'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Eliza
    'Nou, jij bent zo lief en knap en grappig en leuk en ontzettend populair en ik ben gewoon ik,' zeg ik. 'Het was al vreemd dat je bevriend met me was, laat staan dat je verliefd op me zou zijn.'

Sven.

"Sorry hoor, ik werd gek van de ringtone, En ik wist ook niet dat je eraan kwam?" Zegt hij als excuus. Hij haalt even zijn hand door zijn haar en steekt dan zijn andere hand op. "Ik zie je later nog wel, ik wil Marylinn niet te lang alleen laten zitten" Zegt hij dan. "Ow, ja die ringtone. Ik gebruik mijn mobiel bijna nooit. De laatste keer dat ik mijn ringtone heb veranderd is zo'n twee maanden geleden." Zeg ik als excuus voor de ringtone. Het is wel de waarheid. Ik kijk even op het scherm en zie dan Joanny verschijnen. "Netzoals mijn achtergrond, die moet ik nodig veranderen" Mompel ik er dan achteraan. Het is nu net een paar weken over tussen ons. Ik heb er nog wel wat moeite mee, maar door het dansen vergeet ik het. Gelukkig.

[Ik ga in bad :P en dan vanavond ben ik voor de derde keer naar The hungergames x'D]