• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "Ook niet met mij?" glimlach ik lief naar haar.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Alleen als jij voor mijn vermaak zorgt. Anders niet." Glimlach ik.

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    "Wat voor vermaak wil je?" fluister ik zacht in haar oor.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Verzin eens wat origineels." Antwoord ik zachtjes.

Luca Jones
    "Ik kan eh... mime-speler spelen?" lach ik even. Dat lijkt me het beste nu. Ik doe even een stap achteruit zodat ze me niet zomaar ruikt.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Nee, dat is stom. Hoe kom je daar nou weer bij?" Grinnik ik.
    "Ik wil denk ik wel een horrorfilm kijken."

Luca Jones
    "Is ook goed." glimlach ik terwijl ik aan de ene kant van de bank neer plof. "Kies jij maar."

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik haal het DVD-hoesje van The Hills Have Eyes uit de doos waar ik al mijn films in stop.
    "Heb alleen wel een laptop en geen DVD-speler." Zeg ik dan en pak mijn roze laptop erbij.

Luca Jones
    "Goed hoor." antwoord ik. "Leuk, horror kijken op een roze laptop."

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Heb een beetje respect voor die oude knol. Ik doe er al een jaar mee!" Normaal smeet ik ze kapot, of knoeide ik er wat op.
    "En daarbij komt, ik ben een meisje en ik houd van roze." Grinnik ik en als mijn laptop opgestart is prop ik de DVD erin.

Luca Jones
    "Mij best." Ik haal mijn schouders op. "Zolang hij het maar doet hé."

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Vind ik ook." Glimlach ik breed. En ik start de film.
    "Wacht. Geen ondertiteling toch?" Ik heb zo'n hekel aan ondertiteling.

Luca Jones
    "Natuurlijk. Ik kan jou toch ook verstaan." grinnik ik terwijl ik zo ga zitten dat ze niet tegen me aan kan zitten. Ik moet dit shirt snel zien te dumpen ergens.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik wil nog iets zeggen maar Luca verdwijnt de kamer al uit. Ik zucht even waarna ik opsta en achter hem aanloop maar als ik op de gang kom zie ik nog niet dat hij met Chelle, Chelle's kamer binnengaat. 'Tuurlijk, wel met haar maar niet met mij,' mompel ik. Ik voel weer wat tranen in mijn ogen prikken die ik snel weg knipper waarna ik naar mijn eigen kamer ga en daar de deur misschien ietsjes te hard dichtgooi. Ik loop naar mijn slaapkamer waar ik weer lusteloos op het bed ga liggen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake

"Dat lijkt me alsnog leuk om te zien." zei ik glimlachend en ging wat beter zitten. Wat was ik toch nieuwsgierig zeg, best erg al zeg ik het zelf. "Dankje dat ik ze zou mogen zien." zei ik toen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.