• Tokio Hotel stories meer. En dat vind ik best wel jammer, want vroeger had je echt nog van die goede Bill/Tom stories. Oké, ik weet dat we ze niet meer horen enzo, maar daardoor zijn de fans hen precies "vergeten" ofzo.

    Dus weet er iemand misschien nog een goede lopende TH-story (één waarvan alle delen nog terug zijn gevonden na de crash), of hebben jullie er zelf één of blablabla, zet die hier maar neer enzo. (cat)

    Of wat vonden jullie vroeger het beste Tokio Hotel verhaal (van eender welk bandlid) ooit geschreven? ;3

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 14:53 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik had een maar ben alle delen kwijt geraakt bij de crash en ik had geen back up wordbestand meer dusja. Maar er zijn er zeker nog goede deze bv:tadaaa moet je wel even het eerste deel gaan lezen (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 14:53 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben nog steeds fan, maar ik lees nu meer tc. :$

    Klik?

    alleen et eerste deel van het verhaal is verloren gegaan.. ik vind het een fantastisch verhaal ;d ik weet niet of het verhaal te volgend is als je het vorrige deel niet heb gelezen.. [bovendien was die over de 100 hoofdstukken ofzo ;P

    Edit;
    ok hij staat er dus gwn:
    Deel 1
    ghehe over de 200 zelfs ;P

    Edit;
    ow wacht, 50 hoofdstukken zijn er verloren gegaan

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 15:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een actief lopend verhaal :'D
    Nu ja, ong 1 x in de week plaats ik een nieuw deeltje. Het is eigenlijk nog een oud verhaal dat ik helemaal aan het vernieuwen ben, bv. je-vorm naar ik-vorm overzette etc.
    Hij telt nu 19 delen dus als je wil; klik


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Er zijn nog genoeg TH stories, ik zie ze iedere dag nog. Ik kan er nu even geen bedenken, maar er zijn er nog genoeg, zelfs waar nog ongeveer dagelijks aan geschreven wordt. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vond PerfectFool vroeger nogal geweldig, maar dat is ook alweer wat jaartjes geleden en ik ben een beetje van mening veranderd. Daarbij heeft ze bijna al haar verhalen verwijderd.


    Felix

    Ik ben het met je eens. (":

    Dit zijn een paar mooie stories:
    Kilk.
    Klik.


    Numbers.

    Abilities schreef:
    Er zijn nog genoeg TH stories, ik zie ze iedere dag nog. Ik kan er nu even geen bedenken, maar er zijn er nog genoeg, zelfs waar nog ongeveer dagelijks aan geschreven wordt. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Die van Mondkind vind ik nog steeds heel goed (:

    En ik heb er zelf een over Bill, die allang is afgelopen, maar ik vind hem best goed. Moet je maar op m'n profiel kijken als je wilt, hij heet 'I dream about you all the time.' (:

    > Verplaatst naar Stories promoten


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, klopt. Tokio Hotel is hier aan het uitsterven joh :'D Ik heb al eeuwen geen TH-verhaal in de top 5 gezien of een TH-topic. Ongelofelijk..


    No growth of the heart is ever a waste