• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik doe mijn best om mijn hoofd draaiend te houden. "Dat maakt ook niets uit." fluister ik uiteindelijk zachtjes. Ongemeend dat wel. Het maakt heel veel uit voor mij.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Het zag er schattig uit hoe zijn wangen lichtjes kleurde. Ik glimlachte naar hem. 'Dus, hoelang teken je al?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Al een tijdje. Ik hou dat niet zo bij..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Hmmm, okay. Dat zal dan vast al een hele tijd zijn als je het zelf niet meer weet." grinnikte ik, "Zou ik er eens eentje mogen zien?"

    [Ik ga naar bed. Weltrusten allemaal!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik zucht even en haal dan mijn armen weer van zijn nek. 'Je bent echt onmogelijk.' Mompel ik waarna ik weer iets bij hem vandaan schuif.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik even kort. "Ik heb gewonnen." glimlach ik. "En ik ben niet onmogelijk, je had me bijna."


    Your make-up is terrible

    [Slaapse]

    Jeremy Velez

    Ik aarzelde eventjes, maar knikte dan toch. 'Is goed, maar ik heb een nieuwe tekenschrift en dat is meer een dagboek met wat tekeningen zodat ik het beter kon onthouden,' zei ik zachtjes. 'Enige wat er in zit qua tekeningen zijn dingetjes van het huis en het park.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik rol met mijn ogen. 'Gewonnen,' mompel ik. En ik zal je nooit hebben denk ik. Ik zucht even waarna ik mijn knieen optrek en met mijn hoofd er op leun. Dan bedenk ik me dat ik waarschijnlijk nogal chagrijnig overkom dus ik doe mijn knieen weer normaal en kijk Luca aan. 'Ik weet zeker dat jij mij niet zo ver kan krijgen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat klinkt als een uitdaging." grinnik ik, "Maar jij zal vast moeilijker zijn dan ik, denk ik."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Veel moeilijker,' zeg ik koppig. 'Dus ga je de uitdaging aan?' Vraag ik met een kleine grijns.

    [I'm gonna sleep ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Een andere keer." zucht ik terwijl ik op sta en begin te ijsberen. "Nu is het nog te..." Ik hoef mijn zin waarschijnlijk niet eens af te maken. "Misschien is het beter als je weggaat. Of je blijft, dan ga ik weg." Ik kan hier niet blijven in haar buurt. Ik wil te graag, dus open ik snel de deur en ga ik doelloos op de gang staan.

    [slaap lekker]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik sta van mijn bed op en loop naar mijn woonkamer.
    "Kom op! Get yourself together. Niet de hele dag in je kamer zitten." Misschien zijn er beneden mensen. Met die gedachte loop ik da gang op, waar ik Luca tegen kom.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Hé, Chèlle." grijns ik nerveus als ik haar naar buiten zie komen. "Lang genoeg een dutje gedaan?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schud mijn hoofd.
    "Niet geslapen." Zeg ik zachtjes.
    "Ik wilde een opsluit-dag houden, maar dat wil ik niet meer. Helemaal nooit meer."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Goed idee." glimlach ik naar haar. Ik werp een blik naar mijn eigen kamer waar Cassie is. Ze mag haar daar niet uit zien komen. "Zullen we dan samen een opsluitdag houden in jou kamer?" Ik duw haar al terug haar kamer in en loop zelf mee. Shit, niet eens de mogelijkheid gehad om even iets anders aan te trekken dat niet naar Cassie ruikt.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar ik zeg net dat ik geen opsluit-dagen meer wil." Protesteer ik zachtjes terwijl ik mijn kamer weer ingeduwd word. Ik kijk Luca vragend aan. Waarom wil hij me in mijn kamer opsluiten?


    We'll still love each other, forever and always. <3