• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    'Ze zijn vast wel opzoek naar ons,' zeg ik glimlachend. 'Ze laten het heus niet snel rusten als er een professionele voetballer en een prinses vermist worden. Niet dat ze weten dat ik een prinses ben maar goed,' gatver, prinses. Wat haat ik dat woord.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hm, prinses." grinnik ik. "Ik wil deze prinses wel reden."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Zeg dat woord alsjeblieft niet,' zucht ik. 'Hoe was je dan van plan me te redden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ik vind het wel leuk klinken." Ik haal mijn schouders op. "Hoewel het totaa niet bij je past. Eh, ik maak een boot voor je?"


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Het is een verschrikkelijk woord. Het klinkt zo barbie achtig en ik ben nou niet bepaald een barbie,' grinnik ik. 'En heb je nog hulp nodig bij het bouwen van die boot?' zeg ik met een lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Nee prinses." plaag ik haar. "Dat moeten je bediendes voor je doen." Lachend laat ik mijn tas vallen en zet ik mezelf ook in het zand neer om mijn tas open te maken.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Lief doen anders gooi ik je in de gevangenis,' zeg ik lachend waarna ik ook ga zitten. Ik maak net als Riley mijn tas op en slaak een zacht vreugde kreetje als ik zie dat mijn iPod nog leeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hm, ik wil alleen naar de gevangenis als jij mijn bewaakster bent, prinses." Ik flirt onbewust. Als ik in mijn tas rommel vind ik een schoon shirt dat ik maar al te graag omwissel voor deze die ik nu al twee dagen aanhad en waar een flinke bloedvlek opzit.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Jij bent denk ik eerder degene die mij niet beschermen,' grinnik ik. Mijn ogen glijden even over zijn gespierde buik als hij van shirt wisselt. Snel richt ik mijn aandacht weer op mijn tas en zucht opgelucht als ik ook een schoon shirt vind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik lach even en rits mijn tas weer dicht. "Hm, veel beter. Maar toch wil ik dat jij mijn bewaakster bent." zeg ik koppig.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'En vertel eens Riley, waarom moet ik jouw bewaakster worden?' vraag ik geamuseerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Omdat ik persoonlijk denk dat zo'n outfit je goed staat." Ik haal even kort mijn schouders op en kijk weer in mijn tas. "En het zou gewoon erg leuk zijn."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Als je maar wel weet dat ik dan het gewone uniform ga dragen en niet de striper versie,' grinnik ik waarna ik mijn shirt verwissel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Still hot." merk ik op terwijl ik toekijk hoe ze dat doet.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op als door heb dat hij naar me kijkt terwijl ik van shirt verwissel maar kan er niet echt wat van zeggen. Ik keek tenslotte ook naar hem toe hij dat deed. 'Als je maar weet dat ik wel veel betaald wil krijgen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered