• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Jawel er is wel iets. Ik kan het horen aan de toon van je stem,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Waarom zou ik me veranderen voor een irritant meisje waarmee ik voor een dag vast zit op een onbewoond eiland en nooit meer zal zien?" vraag ik en ik open mijn ogen weer om haar aan te kunnen kijken.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Als ik zo irritant ben ga ik wel weg,' zeg ik toonloos. Ik draai me om en zet een paar stappen waarna ik nog even achterom kijk. 'Gister was je een stuk leuker,' zeg ik en ik loop weer verder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Waarom was ik gister nou weer leuker?" vraag ik terwijl ze al bijna weg is. Ach, misschien is het wel beter als ze weggaat en ik even alleen blijf. Het is niet goed om een meisje je emoties te laten zien, niet deze negatieve emoties tenminste.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik draai me om als ik zijn vraag hoor. 'Omdat je gister nog niet zo arrogant deed,' zeg ik simpel. 'En toen deed je ook nog niet zo...minachtend over "normale" mensen,' voeg ik er aan toe. Niet dat ik zo heel normaal ben maar goed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Sorry." mompel ik. "Zo bedoelde ik het niet, over normale mensen. Het is gewoon een beetje jaloersie." Ik glimlach zwak.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Je bent echt ingewikkeld,' zucht ik. 'Hoezo ben je nu weer jaloers dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik klop naast me op de grond, als teken dat ze daar moet komen zitten. "Dat zal ik je eens uitleggen." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik twijfel even maar loop dan toch terug en ga naast hem zitten. 'Ga je gang,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Zoveel valt er eigenlijk niet eens uit te leggen. "Jaloesie omdat ik soms niets wil dan ook normaal zijn." Ik draai een klein stukje zodat ik haar aan kan kijken. "Maar normaal zijn zit er niet in, ik wil passie niet opgeven."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Maar je gaat toch soms wel eens naar je familie lijkt me?' vraag ik. 'Daar kan je toch normaal zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Familie." Ik herhaal het woord even. Dan schud ik mijn hoofd. "Nee, die zie ik nooit." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik kijk Riley verbaasd aan. 'Hoezo zie je ze nooit?' vraag ik voorzichtig. 'Staat het soms in je contract dat je ze niet mag zien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steven
    'Wil je misschien even laten zien waar "overal en nergens" is?' Grinnikend kijk ik Emma aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Riley Winchester

    Ik schud mijn hoofd. "Nee, zo wreed zijn ze nou ook weer niet." glimlach ik. "Ik heb gewoon al nooit goed contact met ze gehad." leg ik uit.


    Your make-up is terrible