• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?

Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

rollentopic

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Riley Winchester

"Je wilt wel overal betaald voor krijgen hé?" zeg ik grinnikend. "En dat terwijl je niet eens met wat je betaald wilt hebben." Ik schud teleurgesteld mijn hoofd.

Your make-up is terrible

Raven Willow Rhodes
    'Tuurlijk wil ik betaald worden, vooral als ik zo'n verschrikkelijk uniform aan moet,' zeg ik lachend. 'En ik verzin nog wel iets waarmee ik betaald wel worden. Wat heb je eigenlijk allemaal te bieden?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Riley Winchester

"Tsja, je wilde zelf het leuke uniform niet aan." lach ik. "En ik verzin nog wel iets waarmee ik betaald wel worden. Wat heb je eigenlijk allemaal te bieden?" vraagt ze, waarna ik mijn armen spreid. "Alles wat je maar wilt hebben."

Your make-up is terrible

Raven Willow Rhodes
    'Je bedoelt dat hoeren uniform,' grinnik ik, 'zoiets zou ik alleen dragen met Halloween. Misschien,' zeg ik. 'En vallen chocoladekoekjes onder alles?'

Riley Winchester

"Ik ben bij jou met halloween!" zeg ik met een knipoog in haar richting. "Chocoladekoekjes? Sure, why not?" vraag ik lachend. "Is dat alles wat je wilt als je alles kan krijgen?" Ik maar denken dat vrouwen hebberig zijn.

Your make-up is terrible

Raven Willow Rhodes
    'Dan moet je eerst mijn huis zien te vinden,' grinnik ik. 'Mijn ouders zouden een hartaanval krijgen als ik dat aan zou trekken.' Ik lach zachtjes bij de gedachte aan het gezicht dat ze waarschijnlijk zouden trekken. 'En chocoladekoekjes zijn hemels, dus ja. Tenzij jij nog iets anders weet?'

Riley Winchester

"Dan mag je wel naar mij komen met halloween." nodig ik haar uit met een verleidelijke glimlach. Dat kan nog leuk worden. "Eh, nee dat zijn chocoladekoekjes prima mevrouw."

Your make-up is terrible

Raven Willow Rhodes
    Eerlijk gezegd klinkt dat nog niet eens zo slecht. Riley heeft waarschijnlijk altijd wel wat paparazzi achter hem aan zitten en als ik dan met hem op de foto gezet wordt...En aangezien mijn neef een groot voetbalfan is komt die foto vast ook wel bij mijn ouders terecht. Ik krijg een kleine grijns op mijn gezicht als ik daar aan denk. 'Chocoladekoekjes is het dan voor nu,' glimlach ik, 'misschien wil ik later nog wel loonsverhoging,'

Riley Winchester

"Waarom grijns je?" vraag ik nieuwsgierig. "Goed, dat klinkt als een deal." zeg ik lachend.

Your make-up is terrible

Raven Willow Rhodes
    'Oh eh, ik dacht van dat er dan misschien wel een foto gemaakt wordt en aangezien mijn neef nogal een voetbalfan is zou die foto dan waarschijnlijk wel bij mijn ouders belanden. En ik vind het leuk om ze te irriteren,' grinnik ik.

Riley Winchester

Ik moet erom lachen. "Je gebruikt me gewoon!" zeg ik nog lachend.

Your make-up is terrible

Raven Willow Rhodes
    'Hmmm, niet echt hoor,' zeg ik onschuldig. 'Nodig je Afellay dan eigenlijk ook uit of ben ik de enige?' vraag ik grinnikend.

Riley Winchester

"Als je dat graag wilt." zeg ik schouderophalend. Ik richt mijn aandacht op het zorgvuldig dichtmaken van mijn tas.

Your make-up is terrible

Raven Willow Rhodes
    'Het was maar een grapje,' grinnik ik. 'Met z'n tweeën kan het vast ook wel gezellig zijn,'

Riley Winchester

"Als je wilt haal ik desnoods het hele team erbij." zeg ik glimlachend terwijl ik op kijk van mijn tas. "Prinses."

Your make-up is terrible