• Ik vond dit eigenlijk best wel lief, dus moest ik het met jullie delen :'D
    Dus als iemand daar woont, hou eens een oogje in het zeil =D

    Door: redactie
    12/04/12 - 10u34 Bron: belga.be


    © Thinkstock.

    De politie in de provincie Drenthe, in het noordoosten van Nederland, heeft een officieel opsporingsbericht laten uitgaan voor een verloren knuffel van een kind dat lijdt aan een zware vorm van reactieve hechtingsstoornis. Het signalement: een pinguïn, oorspronkelijk zwart-wit maar nu ietwat smoezelig en zo'n 30 centimeter groot. De knuffel is afgelopen zaterdag in het centrum van de provinciehoofdstad Assen verloren.

    De Drentse politie heeft niet eerder zo'n opsporingsbericht uit laten gaan. "Kinderen verliezen aan de lopende band knuffels", zegt een politiewoordvoerder, "maar dit manneke is als gevolg van zijn stoornis ontroostbaar. De knuffel is alles voor hem. Die kun je niet zo maar vervangen door een nieuw exemplaar."

    In de Drentse hoofdstad zijn ook op tal van plekken posters opgehangen met foto en beschrijving van de knuffelpinguïn, die de naam Pinki draagt. De knuffel is nog niet gevonden.


    Bron: HLN

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 11:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gossie.


    Your make-up is terrible

    Ahwww ;d
    Hopen dat iemand hem vind.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Ahwww ;d
    Hopen dat iemand hem vind.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gabumon schreef:
    Ahwww ;d
    Hopen dat iemand hem vind.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ocharme dat kindje, hopelijk vinden ze hem

    Naaawh, dat vind ik zielig voor hem. Hopelijk vinden ze hem snel terug!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach wat zielig :o
    Kan niemand een identieke nieuwe maken ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ach wat zielig :o
    Kan niemand een identieke nieuwe maken ofzo?

    Volgens mij zal die er te nieuw uitzien of zal dat kindje dat aanvoelen. Geen idee..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is echt zo schattig.. En zielig..
    Hopelijk vinden ze Pinki snel (H)


    Don't be like the rest of them, darling

    everx schreef:
    ocharme dat kindje, hopelijk vinden ze hem


    comfort in c h a o s

    D:
    -gaat dood van de schattigheid-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ah, wat sneu. Zo'n kindje met hechtingsproblematiek D: En dan z'n knuffeltje kwijtraken, wat alles voor 'm is. Heartbreaking (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    Ah, wat sneu. Zo'n kindje met hechtingsproblematiek D: En dan z'n knuffeltje kwijtraken, wat alles voor 'm is. Heartbreaking (no_chears)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gabumon schreef:
    Ahwww ;d
    Hopen dat iemand hem vind.


    Ex astris, sciencia

    Aww dat is zo zielig voor dat ventje (no_chears).
    Mijn moederhart breekt (nee, ik ben geen moeder maar wel een kinderverzorgster in spe met sterke moedergevoelens).

    Mocht ik in Drenthe wonen dan ging ik zelf op zoek naar Pinki.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.