• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Nee joh." grinnik ik. "Je hebt hem niet verpest of zo." Ik laat haar weer voorzichtig los.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het is nogal nieuw voor me dat mensen het daadwerkelijk gráág zijn. Je vergeet voor een moment dat ik zo nu en dan nog wel slachtoffers maakte en dat, dat vrijwel het enige bloed was dat ik vers kreeg. Buiten de donoren in het centrum van Tokyo." Vertel ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Nou wen er maar aan." riep ik lachend, "Voor mij hoef je geen slachtoffers te maken."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Ik ben wel afgekickt na die jongen, gadverdamme, wat was hij vies. Net of ik vloeibaar wiet door een rietje opslurpte." Ik ril kort als ik terug denk aan die jongen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Oh okee,' zeg ik waarna ik even om me heen kijk en wat mijn vingers speel, niet goed wetend wat ik nu moet zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Heb je maar geluk met mij als donor. Ik rook niet en gebruik geen wiet." zei ik grinnikend. "Arme jij toch."

    [Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik kijk ook even om me heen. "Dan uhm..." zeg ik, twijfelend. Ik zucht, ik heb geen idee wat nu. "Spreken we elkaar later weer?" zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Arme ik? Nee hoor. Jij bent een goede donor." Grijns ik breed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Vast wel,' glimlach ik zwakjes. Ik kijk Luca nog even aan waarna mijn blik afwend en me vervolgens om draai en naar boven loop. Als ik op mijn kamer ben ga ik gelijk naar de slaapkamer waar in bed kruip en de dekens dicht om me heen trek terwijl ik mijn best moet doen om niet aan Luca te denken.

    [Ik ga ook slapen, slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk haar even na, terwijl ik op mijn lip bijt. Ik laat haar nu gewoon gaan... Als ik haar kamerdeur open en dicht hoor gaan slof ik ook naar boven en ga ik in de deuropening bij Chèlle staan. "Hey." glimlach ik zwak. "Voel je je al wat beter?" Een nutteloze vraag, Damon en Chèlle lijken wel heel veel lol te hebben.


    Your make-up is terrible

    [Slaap lekker!]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk even naar Damon en loop dan naar Luca toe.
    "Het gaat weer." Glimlach ik schuin.
    "Ik kan niet zeggen dat ik me weer perfect voel, maar ik heb tenminste mijn hart kunnen luchten."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat is fijn." glimlach ik. Ik hoop dat ik er niet zo crap uitzie als ik me voel. Ik moet eigenlijk even een ander shirt aan doen maar ik ben te lui.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Je ziet eruit als een natte dweil." Merk ik op.
    "Geen zorgen, ik vind het niet erg, natte dweilen kunnen vast sexy zijn."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach zwak. "Bedankt Chèlle." merk ik op.


    Your make-up is terrible