• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik drukte haar tegen me aan. "Ik snap het Chèlle. Ik snap het echt."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ja." mompel ik. "Vertel dit alsjeblieft tegen niemand."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Kijk mij nou. Janken om dezelfde jongen als zestig jaar geleden. Pathetic isn't it?" Lach ik sarcastisch door mijn tranen heen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Nou nu is het wel genoeg met je zelfmedelijden hoor. Als jij van hem houdt is dat gewoon zo en we zullen wel zien wat er gebeurd. En als er niks gebeurd zijn er vast nog veel meer jongens die je leuk zouden vinden."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Damon, er zijn genoeg jongens die me leuk vinden. Ze vallen met bosjes voor me neer. Ze zijn gewoon niet Luca. Hij is de enige met wie ik me kan voorstellen, en dat weet hij ook." Grinnik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik voel tranen opkomen maar probeer die zoveel mogelijk te negeren. 'Tuurlijk niet,' zeg ik. Ik zwijg eventjes en richt mijn blik op grond. 'Vat dit niet verkeerd op maar ik had liever dat je niks had gezegd.' Zeg ik zacht. 'Dat is beter dan weten dat je me wel leuk vind maar dat het toch niks kan worden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Sorry." fluister ik en ik draai me om. Ik doe mijn best om niet als een idioot emotioneel te worden en sla een arm om haar middel waarmee ik haar tegen me aan trek. "Het spijt me echt, ik..." Ik zwijg. Waarom heb ik het dan gezegd? Ik had het voor me moeten houden, zoals eerst.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik zuchtte zachtjes. "I know, I know. Maar je moet me beloven dat als je ooit eens zonder Luca bent je jezelf niet laat hangen en eens om je heen kijkt en ziet hoeveel andere leuke jongens er zijn." zei ik rustig, "Luca is not the only one."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik heb het geprobeerd hoor. Ik heb drie korte relaties gehad, maar het was het gewoon allemaal net niet. Ze waren lief en leuk. Eentje was beter voor me dan ik me maar kon wensen. Hij heet Alec, ook een vampier. Ik weet niet wat het is. Alec was het perfecte vriendje."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Waarom heb je dan je relatie met hem gestopt?" vroeg ik verbaasd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik verberg mijn gezicht in zijn shirt en voel dat er een traan over mijn wang glijdt maar ik heb geen zin om hem weg te geven. 'Hoe bot of gemeen of egoistisch dit ook mag klinken,' zeg ik zacht en aarzelend. 'Maar soms moet je eerst aan jezelf denken en dan pas aan anderen. Ik denk dat je anderen pas echt gelukkig kan maken als jij dat zelf ook bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Zoals ik al zei, hij was niet Luca. Er is iets aan die jongen wat me aantrekt, het zal me altijd naar hem terug laten komen." Ik haal mijn schouders op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik zucht even terwijl ik zachtjes over haar rug wrijf. "Ja, dat zouden normale mensen in normale situaties ook moeten doen." zeg ik, teleurgesteld in mezelf.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Hmm, okay." zei ik en hield verder mijn mond. Ik had geen zin meer om erover door te gaan. Ik liet Chèlle weer los en plofte op haar bank.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Misschien, als ik nog een kans zou krijgen met Alec, ooit, dat ik het nog eens wil proberen. Ervan uitgaande dat Luca out of the picture is." Glimlach ik.
    "Goed, nu ben ik van mijn bui af. Wil je wat te drinken?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:58 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3