• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Sorry,' zeg ik zacht. 'Ik wil alleen maar weten waarom je me ineens negeert,' vervolg ik op dezelfde zachte toon terwijl ik naar mijn voeten staar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik knikte alleen maar, mijn gevoel negeerde ik al zolang dat ik het niet meer merkte. Ik aaide rustig door over haar hoofd. "Ik snap het Chèlle, zover als een mens het maar kan snappen." zei ik zachtjes, "Maar ik weet niet wat ik eraan kan doen... Ik weet niet wat er in zijn hoofd rond gaat... Ik weet het niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Misschien moet je daarvoor eens nadenken." zeg ik bot. "Over wat je doet enzo." Ik draai me weer om naar het raam. "Nee, je hoeft ons niet alleen te laten." zeg ik op een aardigere toon tegen Jeremy.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Zeker weten?' vroeg ik voor de zekerheid. 'Het klinkt namelijk nogal privé.' Ik keek eventjes van Luca naar Cassie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik hoef het niet per se te weten. Maar ik kan er met niemand anders over praten. Ik heb alleen Luca." Snik ik zachtjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "En nu heb je mij." zei ik zachtjes, terwijl ik haar kin optelde en de tranen wegveegde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik schrik van Luca's botte toon en zwijg eventjes. 'M-maar ik heb niks verkeerds gedaan toch? Ik zou niet weten wat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk Damon aan en glimlach kort.
    "Maar jij wilt dit ook niet horen." Zeg ik zacht, terwijl de brok in mijn keel, mijn stem over doet slaan. Ik schraap mijn keel en slik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grinnik even naar Jeremy. "Sorry, we betrekken je toch bij elk drama in dit huis." Ik draai me niet om. "Ik heb je wel gehoord, boven." zeg ik, nu kalmer, tegen Cassie.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "En toch ddoe ik het." zei ik glimlachend. Het maakte me nu niet meer uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb alleen liever geen drama aan me hoofd als je het niet erg vind. Ik ben wel eventjes buiten,' zei ik met een glimlachje. Ik knikte eventjes naar Cassie en ging toen naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Waarom?" Vraag ik zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Hm, als hij niet van drama houd zou hij het hier niet lang volhouden. Nu draai ik me toch weer om naar Cassie en kijk ik haar minachtend aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat met Layne?' Vraag ik zacht. 'Dat was niks en trouwens jij drinkt toch ook van Damon? Ik snap echt niet wat er zo erg aan is,' vervolg ik op dezelfde toon met mijn blik nog steeds oo de grond gericht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Omdat ik vind dat je het verdiend. Daarom" antwoordde ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.