• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik liep naar de boom toe waar ik net naar zat te kijken. Ik keek omhoog en zag de kat nog steeds zitten. Ik bekeek de kat eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik laat een schamper lachje horen, verder zeg ik niets.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Vind je dat echt?" Vraag ik even zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik voel wat tranen in mijn ogen prikken maar knipper ze snel weg. 'Ik snap echt niet waarom je er een probleem van maakt,' zeg ik zacht waarna ik Luca even aankijk maar mijn blik snel afwendt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik knikte en glimlachte naar haar. "Ja, waarom niet?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Omdat ik niet van mezelf vind dat ik hem waard ben." Beken ik, bijna geluidloos.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Waarom denk je?" Mijn stem klinkt weer zo onvast. Ik schraap mijn keel om het te verbergen.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik hoorde nog net wat ze zei en drukte haar tegen me aan. "Ben je wel." zei ik zachtjes, "Ben je wel."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Weet je waarom ik zo overstuur ben?" Vraag ik dan, op normaal volume. Zonder op antwoord te wachten praat ik verder.
    "Ik weet dat het Cassie is. Ik weet het gewoon."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Hoe moet ik dat ooit weten?' Mompel ik. Soms zou het echt handig zijn als er iets bestond waardoor je gedachten kan lezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Nee, ik denk het niet. Tenminste, hij weet het niet. Hij is bang om verliefd te worden, dat weet ik wel." vertelde ik, "Maar op wie weet ik niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Het is zo duidelijk." zucht ik. "Zo duidelijk..." Ik draai me weer om en zie dat Jeremy bij de boom staat.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar dat betekend voor mijn gevoel dat ik hem verlies, als ze het is." Zeg ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Goedzo, als ze het is. Wie zegt dat jij het niet bent." zei ik rustig, "Je weet dat hij bang is om zich te binden."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    De kat deed niet echt veel. Ik deed me hoofd een beetje schuin. 'Je bent best saai,' zei ik tegen de kat. Ik ging zitten en leunde naar achteren. Ik steunde op mijn handen en keek omhoog. Af en toe kwispelde de kat met zijn staart.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you