• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Moet ik anders ervoor zorgen dat je je aandacht op mij vestigt en mij alleen?" vroeg ik uitdagend. Een glinstering schoot door me ogen. Ik legde mijn andere hand op zijn wang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik keek hem eventjes aan toen zijn hand op mijn wang lag. 'En hoe wil jij dat gaan doen?' vroeg ik zachtjes. Ik keek weer langs hem heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    Ik streelde zachtjes over zijn wang en boog mijn gezicht iets naar voren. "Zo." fluisterde ik zachtjes en drukte mijn lippen op die van hem. 'Hopelijk valt hij ook op jongens.' dacht ik bij mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik schrok eventjes toen ik Damon zijn lippen tegen de mijne aan voelde. Het voelde apart, maar niet echt onaangenaam. Wat was dit? Vragend keek ik naar Damon.

    [Moet ff beneden zitten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Slaperig open ik mijn ogen. Als ik op de wekker kijk zie ik dat wel een poosje geslapen heb. Ik strek me uit en loop naar de badkamer. 'Oh god,' mompel ik als ik mijn spiegelbeeld zie. De uitgelopen mascara haal ik snel weg met wat remover en om mijn haar een beetje normaal te krijgen haal ik er even een borstel door heen. Ik trek mijn kleren recht waarna ik mijn kamer uitloop. Ik twijfel even maar loop dan naar Luca's kamer waar ik zachtjes op de deur klop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk op van de tv als ik ineens iemand hoor kloppen. Zou Chèlles bui nu al voorbij zijn? "Kom binnen." zeg ik luid.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Hij keek me vragend aan, maar haalde zijn lippen niet weg. Ik kuste nog eventjes door en verloor me voor een moment in de kus. Toen haalde ik mijn lippen van die van hem. "Ik zei toch dat ik je aandacht op mij kan vestigen." zei ik glimlachend. "Hopelijk vond je het niet erg." zei ik er snel achterna.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Luca roept dat ik binnen mag komen maar ik aarzel nog eventjes. Uiteindelijk doe ik de deur toch maar open waarna ik naar binnen ga en de deur weer sluit. Ik loop richting de woonkamer waar ik het geluid van de tv hoor. 'eh, hee,' zeg ik tegen Luca waarna ik even vluchtig glimlach en tegen de muur leun.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk verbaasd op. "Cassie?" Dat heb ik niet echt verwacht. Ze leunt tegen de muur. "Kom zitten." glimlach ik naar haar, alsof er niets gebeurd is.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Zo heet ik ja,' mompel ik waarna ik naar de bank toeloop en ga zitten. 'Dus eh, wat kijk je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee." antwoord ik. Ik heb niet echt zitten kijken.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Oh, okee,' is het enige wat is zeg waarna ik even zucht. Het voelt zo raar om te doen alsof er niks is gebeurd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik draai me een stukje zodat ik naar haar kan kijken. "Ik keek niet echt naar de tv." geef ik toe. "Zat gewoon een beetje te staren en te denken." Geen idee waarom ik dit nou weer zeg.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik eh, kan anders wel weer weg gaan als je liever alleen bent....' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Liever niet eigenlijk." zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible