• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik negeer Cassie. "Is het een beetje interessant buiten?" vraag ik en ik kijk ook door het raam.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik weet dat je het niet leuk vind om te horen, maar weet je, ik houd echt van hem. En soms ben ik zo bang dat ik iets doms doe waardoor ik hem weer verlies. En dat wil ik niet nog een tweede keer." Vertel ik zachtjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Ergens vroeg ik me af waarom hij Cassie negeerde toen ze hem begroette. Ik keek Luca eventjes aan en toen weer naar buiten. 'Interessanter dan binnen,' zei ik met een glimlachje. 'Hier beweegt amper wat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    Ik ademde een keer goed door en drukte haar toen dichter tegen me aan. "Ik weet het Chèlle, ik weet het. Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat er allemaal in Luca rond gaat. Hij wil iedereen altijd blij houden en maken, ook al lukt hem dat niet meer of kan hij het niet meer." zei ik rustig, "Maar ik weet wel zeker dat hij je niet nog eens laat gaan." Ik glimlachte naar haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik grinnik even. "Ja, dat kan ik begrijpen." zeg ik. Ik wend mijn gezicht niet af van het zonlicht en de wind die planten laat bewegen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik frons als Luca me weer negeert. 'Ben je boos?' Vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Daarom is het interessanter.' Ik glimlachte weer een beetje. Af en toe vloog er een vliegje langs. Mijn aandacht ging dan naar dat ene vliegje. Ik lachte eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Waarom lach je?" vraag ik nieuwsgierig en doe alsof ik haar niet gehoord heb.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat weet ik, als vrienden. Maar ik weet niet of ik alleen vrienden kán zijn. Ik ben stiekem zo bang dat hij Cassie kiest. Ik zou bij hem blijven, en niets laten merken, maar van binnen zou ik kapot gaan." Fluister ik, ik voel de tranen al opwellen.
    "Ik ben niet de ijskoude bitch die ik lijk."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Oh, zomaar,' zei ik vlug. 'Lach jij nooit zo maar zonder reden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op. "Nee, denk het niet." zeg ik. "Meestal denk ik dan wel aan iets grappigs."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dan ook niet,' zucht ik waarna ik opsta. 'Niet dat het jullie interesseerd maar ik ga naar mijn kamer,' mompel ik. Ik werp nog even een blik op Luca en daarna loop ik de trap op terwijl ik probeer te bedenken waarom Luca zo raar doet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Dat kan. Ieder mens is anders,' zei ik terwijl ik mijn schouders lichtjes op haalde. Ik liet mijn blik langs het raamkozijn glijden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik grinnikte om het woord mens. "Dat is helemaal waar." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Dat deed wel erg pijn maar ik negeerde het. "Dat weet ik, dat snap ik. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het Cassie is. Nou ja, ik weet het niet. Volgens mij weet hij het zelf ook niet." Ik streelde zachtjes over haar wang. "Ik ben niet de ijskoude bitch die ik lijk." zei ze toen en ik glimlachte zachtjes. "Dat weet ik."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.