• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    "Denk dat dat wel handiger is" zei ik terwijl ik haar blik volgde.
    "Wil jij die dan ophangen dan hang ik deze op" zei ik erna terwijl ik de fakkels weer pakte


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    Ik slikte even en keek dan naar de grond. "Nou" begon ik, "De meeste jongens vinden het niet zo leuk als het meisje dat je doodgraag ziet, of zag, je bedroog met nog 2 andere mensen" zei ik zachtjes. Ik schopte wat steentje weg van de grond en keek naar mijn schoenen. Héél belangrijk.

    Ashleigh
    'Nou. De meeste jongens vinden het niet zo leuk als het meisje dat je doodgraag ziet, of zag, je bedroog met nog 2 andere mensen,' zegt hij zacht waarna hij naar zijn schoenen kijkt. Ik bijt op mijn onderlip en glij even met mijn hand over zijn wang. 'Dat spijt me voor je,' zeg ik ook op een zachte toon. 'Dat meisje is vast niet goed bij haar hoofd als ze jou bedriegt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heb ik iets gemist? Is het feest al begonnen? Ik post ff snel en ga dan douchen.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    xMirrorMan schreef:
    Sven.

    "SS?" Grinnikt ze/ "Laat maar, ik hoef het niet eens te weten". "Dat is maar goed ook" Zeg ik en lach even, waarna ik verder loop. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Siënna door haar enkel gaat, dus ik draai me om en kan haar nog net vangen. "Bedankt. Misschien moet ik nog wat oefenen met lopen op deze dingen" Zegt ze en lacht kleintjes. "Met andere schoenen hoef je niet eens te oefenen" Zeg ik, waarna ik haar een zetje omhoog geef.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nou Benjamin is héél vedrietig hoorr (:]

    Liam

    Ik beet zachtjes op mijn lip door haar aanraking. Wie hield ik voor de gek ? Ze troostte me. "Ze zal vast wel een reden hebben gehad" mompelde ik. Ik slikte de brok in mijn keel weg. "Ik had het moeten weten" murmelde ik zachtjes.

    Siënna

    'Ja, lach jij maar. Jij bent een jongen.' Mopper ik. Ik heb het gevoel dat ik bekeken word. Alsof er ogen in mijn rug branden. Ik zeg maar niets, ik verbeeld het me vast. Na een tijdje lopen zie ik dat er mensen bezig zijn het feest op te bouwen. Zou Ben er al zijn? Bij dat idee doe ik even glimlachend mijn haar goed.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Aaaaawh. Dat vind ik schattig en zielig tegelijkertijd. :3]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik beet op mijn lip en staarde naar het water. Het ruisen deed me kalmeren en meestal hielp het ook om mijn hoofd leeg te maken, maar deze keer hielp het niet. Ik veeg een traan weg die over mijn wang liep en trok mijn benen op. Ze zeggen altijd dat tijd alle wonden heelt, alleen, ik heb niet zoveel geduld. Misschien was het gewoon stom van mij om direct verliefd te worden. Ik liet me achterover vallen en staarde naar de hemel. Ts. Ik ben gewoon stom.

    Ashleigh
    'Ze zal vast wel een reden hebben gehad. Ik had het moeten weten,' murmelt hij. Ik leg mijn andere hand op zijn andere wang en til zijn hoofd een stukje op zodat ik hem goed aan kan kijken. 'Liam, geloof me. Dat meisje is echt gek in haar hoofd als ze jou bedriegt. Ik bedoel, wie zou jou nou willen bedriegen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben nu douchen. Kom zo terug.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Ik wou niet in haar ogen kijken. Daar werd ik gek van. Ik kon niet tegen in ogen kijken. Rare zin, maar het was zo. Ik werd nerveus daarvan. "Liam, geloof me. Dat meisje is echt gek in haar hoofd als ze jou bedriegt. Ik bedoel, wie zou jou nou willen bedriegen?" vroeg ze, "Wil je het echt weten ?" vroeg ik met enige sarcasme in mijn stem. Ik had er genoeg hoor. Mijn 2 enigste vriendinnen die ik had gehad, mijn zusje, mijn zogezegd beste vriend, moet ik doorgaan ?

    Ashleigh
    'Wil je het echt weten?' vraagt hij. Ik frons lichtjes door de sarcastische toon in zijn stem. 'M-' begin ik waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee, laat maar,' zucht ik. Daarna doe ik een stapje naar achter en kijk omhoog naar de lucht, naar de sterren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Dacht ik al" mompelde ik. Ik liet me tegen een boom neervallen en zuchtte. "Het interesseert toch niemand" zei ik tegen mezelf, zacht genoeg dan wel. Niemand wou weten wat er net was gebeurd, maar ik wou het ook niet zeggen. Veel te beschamend. Plus, waarom zou ik het zeggen ? Zelfs mijn ouders wouden niet weten wat er met hun lieve kleine jongen was gebeurd na mijn eerste vriendin. Zal ik het zeggen ? Ze veranderde me, op een slechte manier, ik moest veranderen, maar ik zag het zelf niet, want ik was blind. Blind omdat ik haar doodgraag zag terwijl zij me alleen gebruikt had. Ik haalde even adem en liet mijn ogen naar de maan glijden. Niet moeilijk dat ik mezelf niet vertrouwde in de buurt van meisjes.

    Ashleigh
    'Dacht ik al,' mompelt hij waarna hij zich tegen een boom neerlaat vallen en zucht. 'Het interesseert toch niemand,' zegt hij erg zacht maar toch van ik de woorden op. Ik loop naar hem toe, ga naast hem zitten en sla mijn arm om zijn schouders. 'Tuurlijk interesseert het me wel,' zeg ik. 'Ik dacht gewoon dat je er liever over wilde praten,'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered