• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    I"k ga echt geen sorry zeggen." Zegt ze grinnikend. "Dat komt nog wel" Zeg ik glimlachend. "Oeh, wat ga je nu doen? Me weer optillen en me ronddraaien? In dat geval ben ik bang." Zegt ze spottend. "Spot niet met SS" Zeg ik en kijk met een serieus gezicht. SS de afkorting voor Super Sven, maar dat weet zij niet. Hoop ik. Ik lach even om de afkorting en loop dan weer verder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik hou van ADHD kinderen x'D. Als ze net zo zijn als Sven dan.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    'SS?' Grinnik ik. 'Laat maar, ik hoef het niet eens te weten.' Oh man, deze hakken zijn zijn zó niet mijn ding. Ik moet nadenken bij iedere stap die ik zet. Net alsof ik weer moet leren lopen. Ik lach even om die gedachte, maar dan zet ik mijn voet verkeerd neer en zwik ik door mijn enkel. Razendsnel val ik voorover... In Sven's armen. Geschrokken, maar ook opgelucht kijk ik hem aan. 'Bedankt. Misschien moet ik nog wat oefenen met lopen op deze dingen,' lach ik kleintjes.

    [Ghehehe, nog meer dramaa time voor Bennie. Als hij dit ziet... Ja, ik doe er graag een schepje bovenop. ^^]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 7:54 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sven.

    "SS?" Grinnikt ze/ "Laat maar, ik hoef het niet eens te weten". "Dat is maar goed ook" Zeg ik en lach even, waarna ik verder loop. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Siënna door haar enkel gaat, dus ik draai me om en kan haar nog net vangen. "Bedankt. Misschien moet ik nog wat oefenen met lopen op deze dingen" Zegt ze en lacht kleintjes. "Met andere schoenen hoef je niet eens te oefenen" Zeg ik, waarna ik haar een zetje omhoog geef.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    'Je danst trouwens goed,' zei hij, en ik grinnikte. ''Jij kan er anders ook wel wat van, hoor'' zei ik toen, en onbewust draaide ik een haarlok om mijn vinger.
    Ik begon me weer te concentreren op de muziek, en danste verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    'Bedankt,' zeg ik en ik neem snel nog een slok van mijn drankje.
    Er gaan warme tintelingen door mijn lichaam en iets geeft mij het idee dat dat niet komt door de alcohol in mijn drankje. Ik kijk naar Marylinn die weer aan het dansen is en kopieër onbewust haar bewegingen.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik grinnikte om Jason toen hij mijn danpasjes kopieërde. Ik ging over naar popping & locking, aangezien dat wel bij het volgende nummer paste. Ik keek hem even grijnzend aan, terwijl zijn schattige krulletjes op en neer gingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik lach naar Marylinn en schakel tegelijkertijd als haar over van stijl. Haar haar zwiepte om haar heen en ik glimlach als ik de twinkeling in haar ogen zie. Zou het de reflectie van het licht zijn of twinkelen haar ogen altijd zo als ze danst?


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik schakelde mijn gedachten even uit, en concentreerde me alleen maar op het dansen. Het was altijd al mijn uitweg, als ik het even niet meer zag zitten. En dat was váák gebeurt de afgelopen 5 jaar, in de periode waar mijn vader regelmatig dronken was, en Mitchell in mijn leven kwam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Na een paar minuten stopt de muziek en ik zie dat mijn batterij leeg is. 'Niet alweer,' zucht ik.
    Ik haal een extra batterij uit mijn tas en zet mijn ding weer opnieuw aan. Het nummer dat nu komt is een beetje balletachtig en ik begin langzaam te bewegen op de muziek.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik pauzeerde even om een paar slokjes van mijn bacardi te nemen, en keek toe hoe Jason danste op de rustige muziek. Ik volgde gefascineerd zijn danspassen, terwijl ik nog een nipje nam van mijn drankje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik zie dat Marylinn naar me kijkt. 'Geniet je van de show?' Vraag ik.
    Oké Jason je hebt nu officieel te vaak naar the three musketeers gekeken. Aantekening aan mezelf: stoppen met in mezelf praten.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik lachte even, en knikte toen. ''Ja, je kan goed dansen'' zei ik toen, en dat meende ik ook. Het ging niet meevallen bij het wedstrijdje binnenkort, maar ik liet het maar voor wat het was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    'Bedankt,' zeg ik alweer. 'Nu is het jouw beurt.'
    Ik leun tegen de bar aan en neem een paar slokken van mijn drankje. 'Als je wilt mag je wel even een ander nummer op zetten, en waar blijven de anderen nou?'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik haalde mijn schouders op. ''Geen idee'' zuchtte ik, terwijl ik een liedje zocht. Uiteindelijk had ik een goede gevonden, en begon wat hip-hop pasjes te doen.
    Daar lag mijn passie, bij hip-hop. Al vond ik Jazz en klassiek ook heel leuk om te doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''