• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik wrijf ongemakkelijk over mijn achterhoofd want ik heb echt geen flauw idee wat ik zo moeten zeggen. 'Ongemakkelijke stilte,' mompel ik en ik neem een paar slokken cola. Waarom weet ik net nu niets te zeggen?

    Eliza
    'Simpel,' zeg ik. 'Bennie kan nogal in zijn eigen wereldje zitten, op dit moment bestaat de wereld waarschijnlijk voornamelijk uit jou.'
    Ze bloost en ik duw haar naar voren. 'Ga nou naar hem toe.'


    Remember to be ridiculous.

    Benjamin

    Ik keek verbaasd op als ik iemand hoorde roepen. Toen ik doorhad dat ik op de grond lag stond ik op, klopte het vuil van mijn kleren en rekte me even uit. Het was redelijk afgekoeld maar ik had het snikheet. Ik trok mijn shirt uit en begon Breakdance moves te doen. Als ik een perfecte paal vond liep ik ernaartoe, zette 1 voet erop en maakte een salto. Niet dat ik daar een paal voor nodig had, maar het zag er gewoon cooler uit.

    Ashleigh
    'Niet hier,' zegt Liam. 'Waar dan wel?' vraag ik met een klein lachje. Snappen jullie nou dat hij nog steeds niets doorheeft? Hij zit daar al zo'n 10 minuten voor zich uit te zingen,' grinnikt Siënna dan. Ik volg haar blik en zie Ben zitten. 'Misschien moet je even zeggen wat hij doet.' grinnik ik.

    Rafael
    'Laat me maar lopen,' zegt ze waarna ze in mijn buik prikt en snel wegrent. Ik lach zachtjes en loop op een rustig tempo achter haar aan nadat ik mijn tas heb gepakt. 'Ik bijt heus niet hoor,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marylinn

    Ik grinnikte. ''Inderdaad'' zei ik. ik zuchtte even, en pakte onopvallend nog een koekje. Ik keek even naar de andere mensen die op het plein stonden, de koppeltjes bijvoorbeeld. ''Het lijkt alsof ze niet meer zonder elkaar kunnen'' grinnikte ik, aangezien ik ze bijna altijd samen zag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rossella.

    "Ik bijt heus niet hoor" Hoor ik achter me, waarna ik iets zachter ga lopen. "Maar je prikt wel!" Roep ik en lach even, waarna ik op het pleintje kom en een aantal mensen zie zitten. Ik draai me om en kijk naar Rafael, terwijl ik achteruit loop. "Waar wil jij gaan eten?" Vraag ik dan.

    [Vanavond is dat feestje voor iedere crew. :'D. Truth or Dare (:< ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op. "Geen idee" grinnikte ik, "Als de tijd er weer komt, denk ik" ging ik vrolijk verder. Ik ging op mijn handen staan waardoor mijn shirt een stukje naar beneden viel. Raar shirt, toch spande het zo, maar naar beneden vallen deed het altijd.

    Jason
    Ik staar naar de mensen op het plein. Siënna en Benjamin, Liam en Ashleigh, Eliza en, niemand. 'James is er niet,' zeg ik. 'Ze kunnen blijkbaar toch even zonder elkaar, vanacht sliep ze zelfs bij hem op de slaapzaal, en toen werd ik wakker, en zag ik ze zoenen, en ging ik naar de meidenzaal, en ging ik op Eliza's bed slapen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rafael
    'Maar je prikt wel!' roept ze. Als we op het pleintje komen draait ze zich om en loop achteruit 'Waar wil jij gaan eten?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Kies jij maar,' zeg ik glimlachend.

    Ashleigh
    'Geen idee. Als de tijd er weer komt, denk ik,' grinnikt hij. 'Gemeen hoor,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Siënna

    Ik geef Ben een wauw-dat-was-awesome-blik en loop naar hem toe. 'Heey Ben.' Zeg ik met een glimlach. 'Deed je nou net een salto?' Vraag ik bewonderend. Ik ga op mijn tenen staan om hem vlug een kusje op zijn wang te geven.

    [YAY! Party Time! ;D]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:15 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    Ik lachte. ''Zal ik ook hebben gedaan'' zei ik. Het lijkt me niet geweldig om twee halfneukende mensen te zien, al helemaal als je net wakker wordt. Ik grinnikte even om mijn gedachten, en nam nog een slokje van mijn water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Benjamin

    "Nee", ik schudde resoluut mijn hoofd, "Ik was een taart aan het bakken" ging ik doodserieus verder. Ik glimlachte liefjes naar haar en liet mijn armen om haar middel krullen, zodat ik haar naar me toe kon trekken. Ik drukte een kusje op haar mondhoek en keek haar in haar ogen aan.

    Liam

    "Ik ben niet gemeen" zei ik met grote ogen. Ik stond nog altijd op mijn handen, wat ik heel lang kon uithouden en begon zonder moeite te stappen. Of hoe moet je dat noemen ?

    Rossella.

    "Kies jij maar," Zegt hij glimlachend, nadat hij even nonchalant zijn schouders heeft opgehaald. "Ehm," Zeg ik en trek even een nadenkend gezicht, waarna ik me omdraai en even rondkijk. Alleen maar stelletjes. Lekker dan, ik dacht dat dit een terrein voor het dansen was, niet een bijeenkomst voor een online dating site. "Ik denk dat we bij een bijeenkomst van een online dating site zijn beland" Zeg ik en zucht even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik kruip over tien minuten in me bed]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Zou jij in Eliza's bed gaan slapen?' Vraag ik verward. 'Zou jij niet naar de jongensslaapzaal moeten vluchten als je in de slaapzaal licht waar je wordt geacht te liggen?'
    Ik grinnik en pak een van haar rode haarplukken. Ik kan nog amper kleur onderscheiden maar weet dat ik intussen zelf bijna even rood ben als die lokken.


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    'Dat zag ik ja. Ik wil de volgende keer wel glazuur hoor.' Grijns ik. 'Heey, heb je al gehoord dat er vanavond een feestje is voor de 3 crews?' Vraag ik hem opgewonden. [NIET doordenken.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'