• Oke, ik heb een vraagje.Men vader heeft enkele tips gegeven over een verrassing die ik krijg. Maar ik heb geen flauw idee! Ik hoop dat jullie me aub kunnen helpen.. dankjewel,alvast !

    Wat kost 250 euro & hebben Lady Gaga & Rihanna ook ?

    het is niks elektronisch alleen moet je het af en toe insteken fso iets.
    en je kan het gebruiken in het dagelijkse leven ?

    dankjewel alvast (;


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Serophina schreef:
    Wacht gewoon tot zondag en dan weet je het :p
    Zoek er niet achter anders is de verassing al verkloot =)


    Nja, weet je dat ga ik doen ! ik kan blijven raden en denken. (:


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Cosette schreef:
    Extensions? :')


    Die moet je ook in je haar steken. En goede kosten wel zo veel.


    Food.

    Iets van een designer merk. En insteken lijkt me een sieraad, misschien iets voor je haar of oorbellen inderdaad.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een Ipod? Die kan je in je mond steken als je honger hebt...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Een wave misschien? Dat hebben ook best veel sterren geloof ik. Of extensions.(cat)


    Til hug og blod.

    Ik dacht aan een koptelefoon van Dr Dré. Geen idee of ze die hebben of of jij zoiets zou willen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    SanneBreak schreef:
    (...)

    en tattoo ? ;D kben wat te jong xd


    Oh haha xd. Ik had niet op je profiel gekeken :'). Maar dat zal het sowieso niet zijn dan.. Maar afwachten dan maar tot zondag, en dat is al bijna joh (; ! Je moet het wel hier in het topic melden he, want nu wil ik ook weten wat je krijgt ;p!

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 22:47 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    BB


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Inviolable schreef:
    (...)

    Oh haha xd. Ik had niet op je profiel gekeken :'). Maar dat zal het sowieso niet zijn dan.. Maar afwachten dan maar tot zondag, en dat is al bijna joh (; ! Je moet het wel hier in het topic melden he, want nu wil ik ook weten wat je krijgt ;p!



    haha dat zal ik doen ;)


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Dokter Dre beats?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nintendo DS, PSP, XBOX 360, PS2?


    The odds are néver in our favor.

    SanneBreak schreef:
    (...)


    haha dat zal ik doen ;)


    Weet je al wat het is (: ?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Assassin schreef:
    Een vibrator van Gucci. (cat)

    xd


    Inspiration can hit you any time

    Inviolable schreef:
    (...)

    Weet je al wat het is (: ?

    Inviolable schreef:
    (...)

    Weet je al wat het is (: ?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,