• Oke, ik heb een vraagje.Men vader heeft enkele tips gegeven over een verrassing die ik krijg. Maar ik heb geen flauw idee! Ik hoop dat jullie me aub kunnen helpen.. dankjewel,alvast !

Wat kost 250 euro & hebben Lady Gaga & Rihanna ook ?

het is niks elektronisch alleen moet je het af en toe insteken fso iets.
    en je kan het gebruiken in het dagelijkse leven ?

dankjewel alvast (;

#Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

Een telefoon?

[ bericht aangepast op 17 april 2012 - 7:49 ]

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Assassin schreef:
    Een vibrator van Gucci. (cat)

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Een paraplu

Today will be Girl's Day party with you~

Een ticketXD?
    weet je het al?

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Weet je het al? :')

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Een creditcard met €250,- :'D?

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Serophina schreef:
    Wacht gewoon tot zondag en dan weet je het :p
    Zoek er niet achter anders is de verassing al verkloot =)

+ laat ons dan weten wat het was.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

hou je van zingen?
    en microfoon?

Miep

zing je graag? Dan kan het een proffesionele micro zijn.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Ik zing heel graag, maar ik heb zelf al een microfoon ;) proffesioneel) &

#Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

Het is dus geworden een make-up koffer! http://webshop.back-stage.nl/Back-stage/webshop_showimage.asp?plaatjeid=12709 << dat is het dus geworden. met lichtjes ;p

Mooooi!

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Een make-up koffer van tweehonderdvijftig euro? Dát is verdomd veel voor een make-up koffer.

Ex astris, sciencia

Dat is belachelijk duur... Ik zou met 250 euro wel wat anders gekocht hebben hoor. (':

If we had not a soul, music would have created it.

JUKEB0X schreef:
    Dat is belachelijk duur... Ik zou met 250 euro wel wat anders gekocht hebben hoor. (':
    Haha, this. ;3