• Hee hee,

    Ik ben op zoek naar een oude (versleten of kale) knuffel. Het is voor een opdracht op school. Ben je bereid om jou knuffel uit te lenen of te verkopen?
    Ik hoop op goede reacties, want ik heb al heel veel geprobeerd maar helaas zonder resultaat:(
    Ik zou het echt heel erg waarderen als iemand me hiermee kan helpen. Als ik ooit iets terug kan doen, hoor ik dat graag!

    Jammer! Bedankt voor het meedenken
    :)

    Al zoveel views maar geen 1 reactie die me verder helpt:(

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:35 ]

    Frodo schreef:
    Kijk eens rond bij je familie ofzo? Want ik weet niet hoe het bij de anderen zit, maar al mijn versleten knuffels zijn weggegooid en degenen die dat niet zijn betekenen te veel voor me omdat ze me doen denken aan mijn kindertijd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Anders pak je een knuffel en zorg je dat hij versleten wordt. Tegen muren wrijven, een beetje af laten branden ofzo.
    Want ik heb wel oude knuffels maar geen die echt versleten zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb wel versleten knuffels, maar dat zijn de knuffels met een betekenis.
    Zoals ze al zeggen: neem een eigen knuffel en loop er hele dagen mee rond.
    Ik bedoel ook, daar hang je toch geen geld aan?
    Voor wat heb je het nodig?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Ik heb wel versleten knuffels, maar dat zijn de knuffels met een betekenis.
    Zoals ze al zeggen: neem een eigen knuffel en loop er hele dagen mee rond.
    Ik bedoel ook, daar hang je toch geen geld aan?
    Voor wat heb je het nodig?



    Aaah oke. Nouja ik hang er wel geld aan, omdat ik er achter ben gekomen dat het heel moeilijk is om aan zo´n knuffel te komen. Het is de belangrijke opdracht van het schooljaar voor mij (workshop of presentatie over emotionaliteit). Vandaar:)

    makes schreef:
    (...)


    Aaah oke. Nouja ik hang er wel geld aan, omdat ik er achter ben gekomen dat het heel moeilijk is om aan zo´n knuffel te komen. Het is de belangrijke opdracht van het schooljaar voor mij (workshop of presentatie over emotionaliteit). Vandaar:)

    Voor de meeste mensen betekenen die knuffels iets, dusja.
    Mijne krijg je niet, maar ja, het zou praktisch ook niet mogelijk zijn (ben Belg)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb er wel een.. Volgens mij.

    Gooi je knuffel in de wasmachine


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik heb oude knuffels, maar geen van allen zijn versleten... Maar inderdaad, het is handiger om van jezelf een knuffel te pakken of een nieuwe te kopen en dan bijvoorbeeld ogen er half aftrekken en allemaal van dat soort dingen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb er geloof ik nog wel een paar. Ik zal morgen eens voor je kijken (:
    -wanneer moet je ze hebben? -


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik heb er geloof ik nog wel een paar. Ik zal morgen eens voor je kijken (:
    -wanneer moet je ze hebben? -


    Heel erg bedankt voor je hulp. Ik hoor het graag!

    De mijne komt uiteindelijk ook uit een luna park, dus je kan best wel voor een nieuwen kijken en hem een paar keer in de wasmachine steken en eventueel wat naaien ofzo. Ik vrees dat er weinig mensen bereid zijn hun knuffeltje af te geven ook al slapen ze er niet meer mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    De mijne komt uiteindelijk ook uit een luna park, dus je kan best wel voor een nieuwen kijken en hem een paar keer in de wasmachine steken en eventueel wat naaien ofzo. Ik vrees dat er weinig mensen bereid zijn hun knuffeltje af te geven ook al slapen ze er niet meer mee.

    -trots- Ik slaap er wel nog mee.
    Maar mijn allereerste knuffel die krijg je niet mee. Te veel betekenis.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je mag anders wel een oude knuffel van mijn hond hebben. Geloof me, die dingen zijn versleten.


    "Ignite, my love. Ignite."