• Hee hee,

    Ik ben op zoek naar een oude (versleten of kale) knuffel. Het is voor een opdracht op school. Ben je bereid om jou knuffel uit te lenen of te verkopen?
    Ik hoop op goede reacties, want ik heb al heel veel geprobeerd maar helaas zonder resultaat:(
    Ik zou het echt heel erg waarderen als iemand me hiermee kan helpen. Als ik ooit iets terug kan doen, hoor ik dat graag!

    ik heb het aan mijn moeder gevraagt maar al mijn oude knuffels zijn weggegooid op een paar na. en die paar zijn mij erg dierbaar. Sorry


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Bedankt voor je reactie, heel jammer!

    Is er iemand anders die me wel kan helpen?

    Ik hoor het heel graag!

    Waarom kan je niet gewoon een knuffel versleten maken? Daar zijn al heel veel tips voor gegeven, en je zegt niet de reden waarom dat niet kan.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Het kan idd wel, maar helaas niet voor mijn opdracht. Het gaat om de emotionele waarde van de knuffel

    makes schreef:
    Het kan idd wel, maar helaas niet voor mijn opdracht. Het gaat om de emotionele waarde van de knuffel
    Heb je zelf geen knuffeltje meer trouwens? Moest je dichbij wonen zou ik nog in staat zijn om je te helpen met je opdracht zolang ik mijn knuffel zelf mag vasthouden, maar ik ga hem niet bepaald in leen geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    geef een oude knuffel aan je hond, of een hond van de buren zo raakt hij wel versleten
    beetje irritant hoe dit topic steeds omhoog geschopt wordt


    Miep

    makes schreef:
    Het kan idd wel, maar helaas niet voor mijn opdracht. Het gaat om de emotionele waarde van de knuffel

    Maar zij weten toch niet dat het niet echt is? Nouja, ik snap ook wel dat je niet wilt gaan liegen, maar iets van emotionele waarde geeft niemand weg.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:19 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik begrijp het ook wel... Ik hoop eigenlijk op iemand die er vroeger waarde aan heeft gehecht, maar er nu geen waarde meer aan hecht.

    makes schreef:
    Ik begrijp het ook wel... Ik hoop eigenlijk op iemand die er vroeger waarde aan heeft gehecht, maar er nu geen waarde meer aan hecht.


    Ik denk eigenlijk dat de mensen die vroeger waarde aan hun knuffels heb gehecht daar nog steeds waarde aan hechten. Want het zijn wel allemaal herinneringen..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Een versleten knuffel heb ik niet, spijtig genoeg.

    Versleten knuffwls genoeg hier. Maar waarvoor heb je hem nodig? :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    aaaaah oke :) het is voor een presentatie/ workshop over emotionele waarde.
    Ik hoor graag van je!

    Mandje schreef:
    Tijd om je eigen knuffel op straat te gooien en tegen stenen te wrijven
    hihi


    Inspiration can hit you any time