• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

Info over de bendes

The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.

Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!

Rollentopic

Begin:

Iedereen doet een beetje zijn ding..

El Diablo.

Dante Emilio Reyes
    "Wat een sexy gedachte, jou kamer" Ik grijns breed als ik op sta. "Let's go" Ik kan het niet laten om weer tegen Catelinn der billen te tikken als ik langs loop en de trap op ren.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

"Mister Reyes....hmm me gustas Señoritaa" zei Dante, en ik glimlachte. Zijn spaanse accent was leuk, een beetje vrolijk. Ik liet de afwas voor wat het was, en liep richting de woonkamer. Op een gegeven moment voelde ik weer een tik tegen mijn kont, en snel draaide ik me om. Ik zag nog net Dante de trap op vluchten. ''Dante!'' brulde ik.
    ''Wacht maar,'' riep ik hem nog na, en plofte op de bank.

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:01 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jade Skyler Bright
    Ik kijk hem even aan. 'Dat denk jij. Ik kan heus wel met een wapen omgaan.' Zeg ik grijnzend. Ik open mijn jasje en haal mijn Gun eruit. Hij was met diamantjes belegt en echt zilver. Goud vond ik niet mooi. Ik haatte geel.

I'm finally back, Finally after a Year break

Annabeth Demi Claire

Ik rolde mt mijn ogen. 'Player!' zuchtte ik.
    Ik liep de trap op en liep mijn kamer in, soms voelde ik me de enige volwassene hier...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Tyler

'Bewijs het maar' grijns ik, ik zou dit heus wel winnen. En anders doe ik het gewoon hard.

El Diablo.

Jayden Jason Kingt
    Ik pakte een aantal 500tjes uit mijn broekzak en liep de kelder in waar ik de kluis opendeed toen niemand keek n ik het geld in deed. Hij was al aardig vol en ik sloot hem af en schoof de kast onhorbaar voor de kluis. Ik liep de soonkamer weer in en plofte naast Cat, ja i kzei liever Cat, op de bank.

Luca Jayden Carters
    Ik loop het huis weer uit. Ik loop naar men auto, en rij weg.
    Waar ik naartoe rij weet ik niet, gewoon even weg van dat huis en dit gebied hier.

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:02 ]

That is a perfect copy of reality.

Dante Emilio Reyes
    "Dat hoorde ik" Zeg ik geïrriteerd als Demi haar kamer binnenloopt. "God weet dat ik dat een vrouw nooit zou aan doen" Ik haattte het als mensen me zo noemde. Ik ga klaar zitten op het lage krukje. Mijn haar was inmiddels als losgehaalt en zat als een afro omhoog. "Kan er ook niks aan doen dat vrouwen zulke mooie lichamen hier. Daarnaast is het nooit slim om met de baas te rotzooie" Ik knipoog. "je bent caliénte* daar niet van" voeg ik er snel aan toe.

[*heet oftewel knap*]

Jade Skyler Bright
    'Is goed, mar ik heb geen plek om te vblijven en dat regel ik niet echt snel. Hb jij misschien een plekje?' Vroeg ik grijnzend. Ja ik ging vanzelf flirten als ik High was. Vreselijk. Ik deed dan dingen die ik nooit zou doen, maar wiet roken was gewoon te lekker.

[Hahaha Dante is echt lief, als het om vrouwen en respect gaat :'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Annabeth Demi Claire

'Slim bedacht!' complemeteerde ik, ik ging achter hem zitten probberde zijn haar te temmen, geen makkelijke opdracht...
    'Toch bedankt! Maar waar wou je eigenlijk over praten?'

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Tyler

Natuurlijk' grijns ik, Bingo denk ik bij mezelf. Ik doe de deur van de passagierskant open, en wacht op haar.

El Diablo.

[moet wel anders krijgt ie klappen van zijn mama xD]

[Even naar avondwinkel xd]

El Diablo.

Dante Emilio Reyes
    "Je zei gister dat je het ergens met me over wou hebben. Heb je niet gedaan dus kom ik de informatie maar opvragen" antwoord ik. "Daarnaast. gaan de zaken goed. heb geen rust meer joh zo vaak willen mensen kopen" ik zucht dramatisch.