• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    Begin:

    Iedereen doet een beetje zijn ding..


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Neem dat van mij ook eens mee danku" Zeg ik snel als ik zie dat Catelinn het wil wegzetten en geef een tik tegen haar mooie billen waar ik elke dag nog van zou kunnen kwijlen. "maakt me niet uit wie het doet, maar het moet opnieuw, er komen teveel plukjes uit" Ik strijk overmijn ingevluchte haar.

    [jullie snappe wel ingevluchte stoere gangster vlechte eh?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Tyler' zeg ik. 'Dus, je komt uit het noorden, maar je rookt wiet, kom ik niet vaak tegen' grinnik ik. Ik neem een trekje van de joint, en blaas de rook uit.


    El Diablo.

    Samantha Lauren Billington

    De man liep de kamer uit, en snikkend trok ik een badjas aan. Dit was al de 6e vandaag.. Ik loop even naar het raam en stak een sigaret aan. Ik veegde ruw de tranen weg, en keek naar de mensen die dealden, vochten, en stalen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth Demi Claire

    'Aw, poor you!' zei ik grinnikend en ik af een klopje op zijn hoofd.
    'We willen niet dat je haar slecht zit hé!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Ik pakte het bord van Dante aan, en hij gaf me weer een tik op mijn billen. ''Je kan er ook nooit eens van af blijven, hè'' grinnikte ik, terwijl ik zijn bord wegzette. Ik draaide me om, en leunde tegen het keukenkastje. ''Je hebt 3 vrijwilligers Dante, jou keuze'' zei ik grijnzend, en keek even naar de klok. 6 uur, de tijd ging snel..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik keek Demi even geïrriteerd aan. "Hoe denk je anders dat ik aan de meids kom" Ik strijk weer over mijn haar. "Ik zie er fresh uit, getrimt haar goed...hoe moet et anders he" Zeg ik. "Demi doe jij maar ik moet je toch even spreken." Ik knipoog naar Catelinn. "Nee ze zijn veels te lekker, zullen wij de ronde doen als mijn haar gedaan is?" Ik wiebel met mijn wenkbrouwen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:51 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    De plotselinge jongen heette dus tyler. 'Dus, je komt uit het noorden, maar je rookt wiet, kom ik niet vaak tegen' grinnikt de jongen. Ik grinnik ook even als ik weer een hijs neemt. Heerlijk. 'tja ik ben One of a Kind.' Zeg ik grinnikend. Ik was oo een van de weinige die drugs gebruikte, maar ik had het ook wel nodig door het hectische leven omdat mijn vader zo streng was bang dat ik ontvoerd werd ofzoiets.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik grinnik. 'Ik woonde vroeger in het Noorden, vreselijke tijden, veel leuker in het Zuiden' grijns ik. 'Ben dealer, verdient lekker'.


    El Diablo.

    Annabeth Demi Claire

    Ik schudde alleen grijnzend mijn hoofd.
    Het was oms ongelofelijk grappig om de reacties van jongere mensen te zien...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alice Hannah Carters
    Ik loop nog wat verder. Ik kijk wat om me heen. Ik zeg in mezelf 'Het is hier echt dodelijk saai, zou ik naar een andere kant gaan?'
    Ik loop wat het noorden uit, maar het geeft geen fijn gevoel, ik loop terug naar huis. Onderweg naar huis zie ik twee mensen. Ik kijk er even naar en loop dan weer door.


    That is a perfect copy of reality.

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Ik moest lachen bij het hoofd wat hij trok, toen hij met zijn wenkbrauwen wiebelde. ''Sure, mister Reyes'' lachte ik, terwijl ik de vieze borden ging afwassen. Ik trok een grimas toen ik nog een paar resten van de borden schraapte.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Wat is er zo grappig?" Ik kijk Demi met opgetrokken wenkbrouwen. "Ik meende et serieus. Ik moet je even spreken daarom ben jij de gelukkige die me haar mag invlechten" Ik grijns breed. "Mister Reyes....hmm me gustas Señoritaa"

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade skyler bright
    Ik grinnik even. 'Ik hoef niets te verdienen. Ik ben een verwend nest en krijg alles van mijn vader.' Zeg ik een beetje beschamend. Ik schaamde dat ik het zo luxe had en anderen moesten vechten om te overleven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Annabeth Demi Claire

    'Fantastisch, wat een eer! Jouw kamer of de mijne?' Dat waren zowat de enige plekken waar niemand kwam, dus we waren ook gewend aan de vreemde bijklant ervan...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tyler

    'Met andere woorden je kan niet overleven in het Zuiden' grinnik ik. Het was gewoon een uitdaging, maar die werd alleen voor mij leuk.


    El Diablo.