• En ik dacht, ik vraag het aan jullie creatieve mensen. Mijn moeder is bezig om haar eigen stichting op te richten met twee collega's omdat ze anders haar peuterspeelzaal zou moeten sluiten. Nu gaat alles gelukkig redelijk goed, alleen ze heeft nog een mooi logo nodig voor deze stichting. Ik vroeg me af of er een paar hier zijn die dat willen proberen. Natuurlijk word de moeite ook beloond, degene die mijn moeder uitkiest, krijg 40 credits.

    De eisen:
    De stichting gaan 'Stichting Kinder Mozaïek' heten.
    - Stichting hoeft er niet persé bij.
    - Kinder en Mozaïek moeten naast elkaar.
    - De K en M in hoofdletters, als kinderen (een jongen en een meisje) afgebeeld. Mijn moeder had dit er al een beetje bij geschetst, voor het idee.
    - De K en M moeten daarna worden ingekleurd als mozaiekjes.

    Voor de rest zijn jullie helemaal vrij, maak er iets moois van. Het maakt niet uit of het getekent word of digitaal. En bedankt dat jullie willen helpen bij deze nieuwe start van mijn moeder!

    Ik heb toestemming van de mods om dit topic te openen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:51 ]


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)


    Dit dus.



    Huh, maar is dit juist niet raar. Ik snap dat die kromming tussen de linker arm en been rechter moeten & Dat het hoofd meer naar de arm moet maar om het hoofd op de arm te plaatsen is dat niet.. idk raar. hihi

    Ik heb er net eentje geplaatst, Kind en Mozaiek. Moet het Kindermozaiek worden??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Huh, maar is dit juist niet raar. Ik snap dat die kromming tussen de linker arm en been rechter moeten & Dat het hoofd meer naar de arm moet maar om het hoofd op de arm te plaatsen is dat niet.. idk raar. hihi


    -facepalm- Je plaatst het hoofd toch niet op de arm? Het zit ervoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    -facepalm- Je plaatst het hoofd toch niet op de arm? Het zit ervoor.

    Dan heeft dat meisje wel heel lenige ledematen. Ik zou gewoon proberen de rechterarm en rechterbeen iets hoekiger te maken, zodat er meer K staat


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Dan heeft dat meisje wel heel lenige ledematen. Ik zou gewoon proberen de rechterarm en rechterbeen iets hoekiger te maken, zodat er meer K staat


    Of er tegenaan dan of dat je haar van de zijkant ziet?
    Het lijkt nu in ieder geval nog niet super erg op een K.
    En het is maar een tekening, wat abstracter kan ook gerust volgens mij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is ook maar een schets, hè? Trouwens, Nikki's moeder moet het uiteindelijk het toch het leukste vinden. Ongeacht onze mening. :Y)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Het is ook maar een schets, hè? Trouwens, Nikki's moeder moet het uiteindelijk het toch het leukste vinden. Ongeacht onze mening. :Y)


    Dat weet ik, maar ik zeg 't maar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pff, het enigste probleem is met logo's dat er een heel proces aanzit.
    Ik moest op stage logo maken, maar ze werden nooit goed gekeurd.


    <3

    Ik ga het ook eens proberen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat een leuk idee van je moeder (:


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    (...)

    Als jullie die gaan nemen zal ik er wel voor zorgen dat het hoofd van het meisje zeg maar voor de arm zit. Anders lijkt het net een soort vreemde X i.p.v. een K ^^

    'k Zou 'm juist niet aanpassen. Dit heeft wel iets :Y) Lekker speels.


    "I shut my eyes in order to see.'


    Klik voor groter

    Dit is hem nog niet aangepast maar de naam wel..

    Ik ben bezig!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    NeverEnough schreef:


    Klik voor groter

    Dit is hem nog niet aangepast maar de naam wel..


    Haha ze vraagt gelijk of ik hem weer doorstuur. Volgens mij vind ze hem echt helemaal te gek.


    Your make-up is terrible

    Oh haha, mijn moeder komt net met de opmerking dat er twee puntjes op de i moeten, zoals ï. :'D Slimme ikke.


    Your make-up is terrible