• hey,
    Ik zit bij een jongen in de klas waar ik nooit mee omga.
    Ik praat echt bij nooit met hem en vond hem altijd stom en irritant.
    Vorige week kreeg ik een droom waarin mijn vriedinnen allemaal ziek waren. Ik zat dus alleen in de klas op school. Hij zei dat hij me even wou spreken en ik liep met hem mee naar de gang. Daar zei hij dat hij me leuk vond en hij zoende me toen opeens. daarna liepen we terug naar de klas en hij ging naast me zitten. daarna werd ik wakker.
    Nu denk ik constant aan hem!
    Ik denk zelfs dat ik hem leuk vind. Kan dit wel? of komt het echt alleen door die droom. Ik kom er maar niet uit.

    het kan wel, maar wees daar eigenlijk maar niet zo zeker van, het enige wat je eigenlijk nu kan doen is gewoon even afwachten, en kijken of je gedachtes enzo blijven en nagaan of je echt verliefd bent ;x

    xxIriss schreef:
    Ik vind het schattig hahah;)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik weet het niet, ik zou gewoon proberen te beginnen met hem te praten, dan kom je er na een tijdje vanzelf wel achter of hij echt zo leuk is als in die droom, niet?


    Love? No. I prefer cats.

    You like him babe, geen onderkomen aan. De reden dat je al over hem droomt zegt al veel! Ga gesprekken aan met hem en zie of er iets in zit xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    You like him babe, geen onderkomen aan. De reden dat je al over hem droomt zegt al veel! Ga gesprekken aan met hem en zie of er iets in zit xxx(flower)


    thanks, Ik zal eens met hem gaan praten

    Histoire schreef:
    Als je droomt komt het onbewuste in je bewustzijn. Je vind hem wel degelijk leuk, alleen heb je het voor je het droomde nooit beseft. Dus ja. Het kan dat je hem plots leuk vind. (:


    The universal language of art.

    Helpohhelp schreef:
    (...)

    thanks, Ik zal eens met hem gaan praten


    doe dat, je zult er wel achterkomen of je hem echt leuk vind (:


    Shit happens but pee happens a lot more.